Actueel

Blog

  • Alle blogs
  • Blog
  • Interview
  • Tips
Interview

Met het toevoegen van WhatsApp als communicatiekanaal voldoen aan de klantwens

Woonwenz is in de regio Venlo al sinds 1907 actief in de volkshuisvesting. De toenmalige missie ‘huisvesting voor ...
Meer lezen
Interview

Woonplus Schiedam over hun eerste ervaringen met Unexus Connect

Regelmatig lanceren we ons communicatieplatform Unexus Connect bij nieuwe klanten. Zo ook afgelopen september bij Woonplus Schiedam, een ...
Meer lezen
Blog

De veranderende rol van het KCC

Wat is momenteel de grootste uitdaging voor klantcontactcentra? En hoe zet je dat om in kansen? Daarover ging ...
Meer lezen
Interview

Lefier: Inzetten op persoonlijke digitale communicatie met Unexus

In de laatste editie van het CorporatieGids magazine is woningcorporatie Lefier aan het woord over hoe ze proberen ...
Meer lezen
Tips

Unexus en Blue-Mountain creëren geïntegreerde alles-in-1 BI-oplossing

Het klinkt dan wel als een cliché, maar het is toch echt een onmiskenbare waarheid: Meten is weten. ...
Meer lezen
Vivare CorporatieGids Unexus
Interview

Vivare: Verschil maken in klantcontact met Unexus

Wie de april editie van het CorporatieGids magazine openslaat ziet een interessant artikel waarin woningcorporatie Vivare vertelt over ...
Meer lezen
Blog

Verhuis ook uw bestaande ICT infrastructuur naar de cloud

Unexus zoekt altijd naar manieren om onze klanten verder van dienst te zijn en te ontzorgen. Vanuit deze ...
Meer lezen
woonforte-artikel
Interview

Woonforte: De klant verleiden naar selfservice met Unexus

In een interessant artikel in de laatste editie van de CorporatieGids zet Woonforte uiteen hoe ze creatief met ...
Meer lezen