Actueel

Blog

Kies hieronder waarover je meer wilt weten

  • Alle blogs
  • Cloud
  • Omnichannel
  • ICT management
  • AI
  • Unexus Connect
  • Klantvraag
  • KCC
  • Hybride werken
Foto van Mathilde van Thuisvester, lacht naar de camera

BI-tool voorwaarde voor een datagedreven organisatie

De rol van data wordt voor de Brabantse woningcorporatie Thuisvester steeds belangrijker. Zijn vastgoeddata altijd al belangrijk geweest, nu wordt ook de rol van andere data steeds prominenter. Thuisvester zit ...
Meer lezen
Hybride werken

Steeds meer KCC’s kiezen voor integratie Microsoft Teams en Unexus

De afgelopen jaren maakten de meeste organisaties zich in rap tempo hybride werken eigen. Daarbij wordt er vaak gekozen voor Microsoft Teams als basis voor de interne locatie-onafhankelijke communicatie. Nu ...
Meer lezen
Omnichannel

Stap over op omnichannel voor meer voordelen

Misschien wel herkenbaar: u werkt op de ICT afdeling of in het KCC en merkt dat klantinteracties van verschillende communicatiekanalen verspreid over het team worden beantwoord. Sommige medewerkers richten zich ...
Meer lezen
Hybride werken

Hoe wij de toekomst van hybride werken zien

Iedere woningcorporatie wil een tevreden huurder. Communicatie is daarbij van doorslaggevende waarde. Toch lijken er honderden wegen die naar Rome leiden, met vrijwel iedere corporatie die haar eigen strategie en ...
Meer lezen
Hybride werken

Efficiënt klantcontact met de Microsoft Teams en Unexus integratie

De manier waarop we werken en communiceren is in volle verandering. Door de huidige ontwikkelingen werken veel mensen thuis (of hybride) en is vergaderen op afstand normaal geworden. Om medewerkers ...
Meer lezen
Omnichannel

Met het toevoegen van WhatsApp als communicatiekanaal voldoen aan de klantwens

Woonwenz is in de regio Venlo al sinds 1907 actief in de volkshuisvesting. De toenmalige missie ‘huisvesting voor de braave maar minder bedeelde arbeider’ is nog steeds actueel. Maar de ...
Meer lezen
Unexus Connect

Woonplus Schiedam over hun eerste ervaringen met Unexus Connect

Regelmatig lanceren we ons communicatieplatform Unexus Connect bij nieuwe klanten. Zo ook afgelopen september bij Woonplus Schiedam, een woningcorporatie die investeert in leefbaarheid en de maatschappij. We spraken met Kevin ...
Meer lezen
Klantvraag

De veranderende rol van het KCC

Wat is momenteel de grootste uitdaging voor klantcontactcentra? En hoe zet je dat om in kansen? Daarover ging het KCC-Congres twee weken geleden in Bussum. Wij waren voor deze editie ...
Meer lezen
Klantvraag

Lefier: Inzetten op persoonlijke digitale communicatie met Unexus

In de laatste editie van het CorporatieGids magazine is woningcorporatie Lefier aan het woord over hoe ze proberen de huurder naar het digitale kanaal te verleiden, om zo meer tijd ...
Meer lezen
ICT management

Unexus en Blue-Mountain creëren geïntegreerde alles-in-1 BI-oplossing

Het klinkt dan wel als een cliché, maar het is toch echt een onmiskenbare waarheid: Meten is weten. Vanuit die gedachte zijn Unexus en Blue-Mountain dan ook erg trots op ...
Meer lezen
Vivare CorporatieGids Unexus
Unexus Connect

Vivare: Verschil maken in klantcontact met Unexus

Wie de april editie van het CorporatieGids magazine openslaat ziet een interessant artikel waarin woningcorporatie Vivare vertelt over de verdere doorontwikkeling naar de digitale klantexpert. Vivare is een corporatie met ...
Meer lezen
Cloud

Verhuis ook uw bestaande ICT infrastructuur naar de cloud

Unexus zoekt altijd naar manieren om onze klanten verder van dienst te zijn en te ontzorgen. Vanuit deze gedachte verhuizen we voor klanten geregeld bestaande on premise ICT infrastructuur naar ...
Meer lezen
woonforte-artikel

Woonforte: De klant verleiden naar selfservice met Unexus

In een interessant artikel in de laatste editie van de CorporatieGids zet Woonforte uiteen hoe ze creatief met de coronacrisis zijn omgegaan en hoe ze hun klanten willen verleiden naar ...
Meer lezen
Woonstad Rotterdam
Klantvraag

Woonstad Rotterdam: Goede klantcommunicatie vraagt om interactie vanuit menselijkheid

Het is om meerdere redenen erg interessant om de visie op klantcontact te lezen van één van de grootste woningcorporaties van het land. Helemaal als het dan ook nog om ...
Meer lezen
laurentius
Klantvraag

Laurentius vertelt over de essentie van klantcommunicatie

In de maart editie van het CorporatieGids Magazine vertelt de Brabantse woningcorporatie Laurentius over wat zij als de essentie van klantcommunicatie beschouwen. Monique Gijsbrechts legt de keuzes uit die ze ...
Meer lezen
centrada
Unexus Connect

Centrada aan het woord in het CorporatieGids Magazine

In de afgelopen editie van het CorporatieGids Magazine vertelt woningcorporatie Centrada over proactief contact met huurders en hoe ze zichzelf als organisatie blijven ontwikkelen. Zo maken ze sinds kort gebruik ...
Meer lezen
ICT management

Snelle en adequate hulpverlening dankzij de Unexus BHV-oplossing

Effectieve hulpverlening is vaak een kwestie van minuten, daarom is goede en snelle communicatie van cruciaal belang. Helaas gebeuren er dagelijks incidenten waarbij de hulpverlening onnodig laat op gang komt. ...
Meer lezen
ICT management

Business Intelligence software in de praktijk

Business Intelligence software (hierna genoemd: BI software) is een tool die inzichten biedt in organisatiedata. Zo kan je meer te weten komen over de ontwikkelingen in de data, daarop inspelen ...
Meer lezen
AI

De virtuele klantenservice assistent is een stap richting de toekomst

De moderne klantenservice ontvangt een grote hoeveelheid aan hulpvragen en verzoeken via allerlei communicatiekanalen. Denk daarbij aan social media, de website, e-mail en de klassieke telefoon. Steeds meer bedrijven integreren ...
Meer lezen
Unexus Connect

Weller vertelt over Unexus in het CorporatieGids Magazine

Wij zijn altijd erg blij om van klanten zelf te horen wat hun ervaringen met Unexus zijn. Dit keer vertelt Weller in een interview met het CorporatieGids Magazine wat hun ...
Meer lezen
Klantvraag

Zorgen voor een tevreden huurder én KCC-medewerker

Bron: CorporatieMedia Organisaties digitaliseren en passen hun processen en organisatiestructuur daarop aan. Tegelijkertijd verwachten klanten een optimale klantenservice. Hoe verenig je als woningcorporaties deze twee velden? Een interview met Wim ...
Meer lezen
KCC

Negen tips voor een optimale klantenservice

Iedereen heeft wel voorbeelden waarbij klantenservice heel goed of juist heel slecht uitpakte. Wij werken dagelijks aan het optimaliseren van telefonie en software voor de klantenservice van onze klanten. Klanten ...
Meer lezen
Virtuele Assistent bij Unexus
AI

Virtuele assistent maakt spraakherkenning mogelijk

Spraakherkenning. Het klinkt als een simpele oplossing voor een simpel probleem. In werkelijkheid is spraakherkenning een complex proces waarbij (binnenkomende) spraak wordt herkend, waar vervolgens door het systeem diverse processen ...
Meer lezen
KCC

Nieuw: Supervisor App voor de smartphone

De Mobiele Supervisor App is vandaag toegevoegd aan het Unexus-platform; met deze handige app, beschikbaar voor zowel Android als iOS, kunnen supervisors de prestaties van hun team real time bekijken ...
Meer lezen
Omnichannel

Woningcorporaties kiezen voor OmniChannel

Bedrijven en organisaties kiezen er steeds vaker voor om hun klantenservice uit te breiden naar een Omnichannel oplossing. Hierbij worden diverse messaging kanalen (zoals Facebook, Facebook Messenger, webchat en WhatsApp) ...
Meer lezen