In de afgelopen editie van het CorporatieGids Magazine vertelt woningcorporatie Centrada over proactief contact met huurders en hoe ze zichzelf als organisatie blijven ontwikkelen. Zo maken ze sinds kort gebruik van WhatsApp en webchat via Unexus Connect. De overwegingen die ze maken, en hoe Unexus past binnen het toekomstbeeld, zijn zeker de moeite waard om te lezen.

Manager Vastgoed & Klantenservice Ronald Gouwerok:

“Daarbij werken we nauw samen met Unexus, de leverancier van ons communicatieplatform waar alle communicatiekanalen overzichtelijk samenkomen,” legt Ronald uit. “Samen met Unexus werken we aan het zo goed mogelijk inzetten van onze communicatiekanalen. Unexus is namelijk sterk in het inleven in de huurder, wat ons helpt communicatie zo gericht mogelijk in te zetten. Denk daarbij aan onze telefooncentrale, maar ook aan de nieuwe chatmogelijkheden op onze website.”

Download het hele artikel hier en lees wat Ronald nog meer vertelt.

centrada

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...