Spring naar content
  • Self Service Portal
  • Contact
  • Engels
  • Self Service Portal
  • Contact
  • Engels
Search
unexus_logo_rgb
  • Unexus Connect
  • Unexus Connect for Teams
  • Oplossingen
    • Omnichannel klantcontact
    • Telefonie van de toekomst
    • Geïntegreerd communicatieplatform
    • Intelligent contact center
    • Inzicht en klantbeleving
    • Alle features
  • Kennis
    • Nieuws
    • Blog
    • Whitepapers
    • Klantcases
    • Unexus Academy
    • FAQ
  • Over ons
    • Waarom Unexus
    • Onze klanten
    • Certificeringen
    • MVO-beleid
    • Werken bij
  • Demo
  • Unexus Connect
  • Unexus Connect for Teams
  • Oplossingen
    • Omnichannel klantcontact
    • Telefonie van de toekomst
    • Geïntegreerd communicatieplatform
    • Intelligent contact center
    • Inzicht en klantbeleving
    • Alle features
  • Kennis
    • Nieuws
    • Blog
    • Whitepapers
    • Klantcases
    • Unexus Academy
    • FAQ
  • Over ons
    • Waarom Unexus
    • Onze klanten
    • Certificeringen
    • MVO-beleid
    • Werken bij
  • Demo
unexus_logo_rgb
  • Unexus Connect
  • Unexus Connect for Teams
  • Oplossingen
    • Omnichannel klantcontact
    • Telefonie van de toekomst
    • Geïntegreerd communicatieplatform
    • Intelligent contact center
    • Inzicht en klantbeleving
    • Alle features
  • Kennis
    • Nieuws
    • Blog
    • Whitepapers
    • Klantcases
    • Unexus Academy
    • FAQ
  • Over ons
    • Waarom Unexus
    • Onze klanten
    • Certificeringen
    • MVO-beleid
    • Werken bij
  • Self Service Portal
  • Contact
  • Demo
  • Engels
  • Unexus Connect
  • Unexus Connect for Teams
  • Oplossingen
    • Omnichannel klantcontact
    • Telefonie van de toekomst
    • Geïntegreerd communicatieplatform
    • Intelligent contact center
    • Inzicht en klantbeleving
    • Alle features
  • Kennis
    • Nieuws
    • Blog
    • Whitepapers
    • Klantcases
    • Unexus Academy
    • FAQ
  • Over ons
    • Waarom Unexus
    • Onze klanten
    • Certificeringen
    • MVO-beleid
    • Werken bij
  • Self Service Portal
  • Contact
  • Demo
  • Engels

FAQ

Wat is Unexus Connect?

Unexus Connect is onze volledige bereikbaarheidsoplossing voor front- en backoffice. Wij helpen jou met het volledige vraagstuk rondom bereikbaarheid voor je klant. Zo hebben we eigen software voor ons omnichannel contact center platform, kunnen we telefonie voor je regelen, meerdere kanalen toevoegen en je helpen met inzicht en verbetering. Lees er hier meer over.

Wat is Unexus Connect for Teams?

Wij bieden een contact center oplossing die je op of naast Microsoft Teams kunt draaien. Zo breng je volledige contact center faciliteiten binnen Teams en kun je werken vanuit één platform. Ook kun je dan bellen met Microsoft Teams, intern én extern. Lees er hier meer over.

Waarom zou ik kiezen voor Unexus Connect for Teams?

Microsoft Teams groeit enorm hard en heeft 75 miljoen actieve gebruikers. Juist in contact centers is het nu de vraag hoe je blijvend hybride en op afstand kunt blijven werken. Alleen werken met Microsoft Teams biedt niet genoeg mogelijkheden om gerouteerd, volledig en flexibel met je klanten in contact te komen en blijven. Met Unexus naast of óp Microsoft Teams breng je de volledige capaciteit van een contact center oplossing binnen in je huidige communicatieplatform. Dat maakt het gemakkelijk en efficiënt.

Bieden jullie inzicht in ideale bezetting van het KCC?

Met de data uit het Unexus kun je gericht een werkweek plannen. Voorspel de drukte en anticipeer met je bezetting. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar zijn een waardevolle databron om de benodigde bezetting van het contactcenter te voorspellen. Experimenteer met bezettingsvariabelen om zo tot een juiste personeelsbezetting te komen.

Bieden jullie trainingen aan voor eindgebruikers?

Als onderdeel van de implementatie bieden we altijd voldoende training en opleiding aan. Dit kan in verschillende vormen en hangt af van de wens van de organisatie. Daarnaast bieden we trainingen aan in onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn bedoeld voor nieuwe medewerkers of bijscholing. Je kunt hier meer lezen.

Is er een mogelijkheid tot coaching van medewerkers?

Neem gesprekken op voor coaching van de medewerkers. Met de objectieve resultaten kun je medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en processen verbeteren.

Hebben jullie een intelligente kennisbank?

We bieden inderdaad een intelligente kennisbank aan in onze applicaties. Dit helpt voor snelheid bij het beantwoorden van klantvragen doordat passende antwoordsuggesties in het antwoordveld verschijnen.

Wat kan de Virtuele Assistent?

We bieden verschillende mogelijkheden. Zo kunnen we een chatbot implementeren. Bijvoorbeeld op de website. De bot kan vragen opvangen die snel kunnen worden opgelost. We kunnen dit ook implementeren in Whats’App.

Daarnaast kun je op meerdere momenten gebruikmaken van Tekst-to-speech. Deze optie is makkelijk als je bezig bent met het inrichten van callflows. Voeg gemakkelijk berichten toe aan de telefonische lijn, bijvoorbeeld bij een noodmelding of als het druk is bij het KCC.

Welke integraties zijn er mogelijk?

Eigenlijk is alles mogelijk. Van kennisbank tot agenda, van tools voor planning tot software voor kwaliteitsbewaking. Tientallen organisaties gingen je al voor. Hierdoor hebben we uiteenlopende software-integraties. We kijken ernaar uit om met jou mee te denken over welke werkprocessen vlekkeloos moeten gaan communiceren met ons communicatieplatform.

Hoe werkt de Unexus bereikbaarheidsmanagement?

Unexus leest agenda’s uit binnen Microsoft Office, Microsoft Teams of door de handmatige wijzigingen in beschikbaarheid door medewerkers. Scheelt medewerkers van het KCC een hoop onnodige belletjes, voicemails en frustraties.

Waarom zou ik verschillende kanalen overwegen?

Tegenwoordig zijn we als samenleving gewend om asynchroon en op je eigen tijd en plek te communiceren met anderen. Steeds meer gebeurt dit online. Daarnaast blijft er een groep bestaan van mensen die liever bellen. Dit verschilt ook per onderwerp en per doelgroep. Naast de voordelen voor de klant heeft het aanbieden van verschillende kanalen ook duidelijk voordeel voor je organisatie. En prettig klantcontact heeft een positieve invloed op de betrouwbaarheid en waarde van je organisatie.

Wat onderscheidt Unexus van andere klantcontactplatformen?

Wij zijn een Nederlandse organisatie en leveren direct. Dit betekent dat we geen tussenpartijen hebben. Onze oplossing is volledig, je kunt er daarom altijd vanuit gaan dat we expertise meebrengen. Onze oplossingen draaien volledig op Microsoft technologie waardoor we makkelijk meebewegen met trends en ontwikkelingen. Tot slot proberen we zoveel mogelijk koppelingen met andere software te realiseren.

Zijn jullie Teams certified?

Bijna! Momenteel zijn wij in de beoordelingsronde voor het Teams certificering. We werken altijd al als Microsoft Silver partner en bouwen op Microsoft technologie.

Welke certificaten hebben jullie?

Wij hebben de normeringen ISO 27001 en ISO 9001 behaald. Meer informatie kun je op deze pagina vinden.

Is Unexus schaalbaar?

De oplossingen van Unexus zijn schaalbaar en daardoor in zowel kleine als grote organisaties en contact centers te gebruiken. Het platform is ook uitermate geschikt voor een (private) cloud of hosting omgeving. Het enige wat je nodig hebt om de software te gebruiken is een webbrowser.

Hoe komen vragen van klanten binnen?

Vragen van klanten worden intelligent gerouteerd naar het Unexus platform. Zo komen ze op één plek samen. Daarom kunnen contactmomenten snel en probleemloos worden afgehandeld. Dit biedt helderheid en dus prettig contact tussen klant en medewerker.

Houd me op de hoogte!

Wil je je abonneren op onze nieuwsbrief? We sturen onze volgers drie keer per jaar een nieuwsbrief vol tips, nieuws, evenementen en blogs.

 

Aanmelden nieuwsbrief
Bezig met versturen


unexus_wit_rgb

Tolweg 3-IV
3741 LM Baarn

+31 88 7620 400

info@unexus.nl

Platform

Unexus Connect

Unexus Connect for Teams

Oplossingen

Omnichannel klantcontact

Telefonie van de toekomst

Geïntegreerd communicatieplatform

Intelligent contact center

Inzicht en klantbeleving

Voor klanten

Self Service Portal

Unexus Academy

Contact

Ik wil een demo!

© Unexus 2023 | Website design: Comunicazione

Algemene voorwaarden

Privacybeleid

Disclaimer