Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde die wij zien van AI als ondersteuning in je KCC. Onze kennissessie Wij passen AI ondersteuning op verschillende manieren toe bij onze klanten. Bijvoorbeeld door het herkennen van problemen op basis van spraak en deze…

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn we ontzettend blij mee, want we hechten veel waarde aan deze bezegelingen van onze gegevensbescherming en kwaliteit!

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft op hun eigen website over hun missie: “We hebben [als maatschappelijke organisatie] én oog voor de klant én oog voor de zakelijke kant: de exploitatie van het vastgoed. Met andere woorden: we zoeken een goede…

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We moesten op zoek naar een nieuwe collega die zich wil inzetten als manager Support en Operations. Gelukkig diende de juiste kandidaat zich al snel aan. Marceline de Jongh (50) is namelijk sinds deze maand gestart…

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel huurders als leveranciers. Om aan de effectiviteit bij te dragen heeft Eigen Haard voor ons omnichannel klantcontactplatform Unexus Connect gekozen! Het platform in combinatie met Teams Calling draait sinds vorige week naar tevredenheid. Implementatie Na…

Terugblik op een inspirerende Klantendag

Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met trots terug op een buitengewone Klantendag die vol zat met hoogtepunten en inspirerende momenten. Inhoudelijk programma De dag begon met een warm welkom door Wim Pullens en de introductie van onze nieuwe directeur, Dirk Stuip,…

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband onze omnichannel communicatieoplossing afgestemd op elke organisatie. Met als doel de communicatie met bewoners te blijven verbeteren. Over SWEMP SWEMP is een samenwerkingsverband tussen woningcorporaties Woonbron, Eigen Haard, Woonin en Portaal. Binnen SWEMP wordt door de woningcorporaties…

Unexus Connect is Microsoft Teams gecertificeerd!

Wij hebben voor ons omnichannel platform Unexus Connect de volledige Microsoft 365 certificering behaald! De mogelijkheden en functionaliteiten van Contact Center Platform Unexus Connect en Microsoft Teams komen hierdoor samen.   Directe waarde voor klanten Het behalen van deze certificering is een belangrijke stap in de ontwikkeling van Unexus Connect aldus Dirk Stuip, CEO bij Unexus:…