Samenwerking met Queup
Zoekt jouw organisatie naar een waardevolle en simpele manier om maatschappelijk bij te dragen, én waardeer je een leuke(re) wachtrijervaring voor je klanten? Installeer dan korte, krachtige boodschappen van goede doelen in de wachttijd van een beller. Unexus biedt sinds kort een samenwerking met Queup aan. Lees snel verder hoe je hier zelf gebruik van…
Unexus Connect als unieke oplossing voor hulpdiensten in het VK
Als toonaangevende contactcenter-oplossing biedt Unexus oplossingen voor klanten in Nederland en daarbuiten, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Onlangs waren we aanwezig op BAPCO, een jaarlijks evenement dat IT-verantwoordelijken en besluitvormers van politie, brandweer en ambulancediensten bijeenbrengt in Coventry. Het evenement stond dit jaar in het teken van AI en integratie van verschillende applicaties die in…
DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan
Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het tweede kwartaal van 2023 over te stappen naar ons geïntegreerde communicatieplatform! Samenwerken op de inhoud DeltaWonen is een woningcorporatie in gemeenten Zwolle, Kampen en Oldebroek. Zij verhuren en onderhouden zo’n 15.000 sociale huurwoningen. Het hoofddoel? Dat…
Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin
In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben we gevonden in Martin Eenschoten, die met ruime kennis en ervaring in de telecom en ICT een mooie aanvulling is op ons team. In deze blog stellen we hem aan jullie voor! Klantcontact en telecom…
Nieuwe klant Dorset Police op kantoor in Baarn
We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun contactcenter functionaliteiten volledig te integreren met Unexus. Juist ook het belangrijke 999-alarm contactcenter. Ontmoeting Daarom hebben drie afgevaardigden het Unexus kantoor in Baarn bezocht. Dit deden ze samen met onze Engelse partner Getronics vanuit United…
Unexus heeft ISO 9001 certificaat behaald!
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en continue verbetering. Daarom zijn we een jaar terug begonnen met het in kaart brengen van onze processen. Tegelijkertijd ontstond de wens om dit door certificering te laten controleren. Is onze kwaliteitsmanagement kwalitatief goed genoeg voor internationale normen? De afgelopen maanden hebben we dit proces doorlopen, en vorige week…
Unexus Connect live bij Waterschap De Dommel
Afgelopen vrijdag ging Unexus Connect bij Waterschap De Dommel live. Het klantcontactcentrum van Waterschap De Dommel heeft gekozen om haar klantcommunicatie in te richten via het Unexus Connect platform. Door de MS Outlook Calender integratie en een koppeling met Djuma heeft het KCC zicht op de beschikbaarheid van medewerkers én direct inzicht in de klant. Een mooi project, verzorgd…
Welkom bij onze kennissessies op het Corporatieplein
Herken je dit? Je wilt goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. En daarin ook je medewerkers ondersteunen om hybride te werken, bijvoorbeeld door te bellen met Microsoft Teams. Dit is zeker mogelijk met ons geïntegreerde communicatieplatform! We laten graag zien hoe. Welkom bij stand 66 op het Corporatieplein 2022! Waarom langskomen op het…