We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun contactcenter functionaliteiten volledig te integreren met Unexus. Juist ook het belangrijke 999-alarm contactcenter.

Ontmoeting

Daarom hebben drie afgevaardigden het Unexus kantoor in Baarn bezocht. Dit deden ze samen met onze Engelse partner Getronics vanuit United Kingdom. Goed om met eigen ogen te zien wie de mensen van Unexus zijn en waar de naam Unexus voor staat. Ook hebben ze de nieuwste ontwikkelingen van Unexus gezien via demo’s en in gesprekken met de Unexus specialisten.

Toekomstige samenwerking

Het bezoek is als zeer positief ervaren, van zowel Dorset Police als Unexus en schept het volste vertrouwen voor de toekomst.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...