Op weg naar een omnichannel klantcontact strategie

Het toevoegen van meerdere communicatiekanalen is geen luxe maar een noodzaak. Klanten verwachten steeds meer mogelijkheden om contact met je op te nemen. Welke kanalen zijn voor jouw organisatie interessant en hoe kom je dan tot een goede omnichannel strategie?

Business Intelligence

Meten is weten, toch? In samenwerking met Blue-Mountain hebben we voor onze klanten een telefonie BI template ontwikkeld. Vergaar nog sneller en makkelijker inzicht over de klantcommunicatie en -beleving van jouw organisatie

Unexus Connect for Teams

De manier waarop we werken en communiceren is in volle verandering. Door de huidige ontwikkelingen werken veel mensen volledig thuis of hybride. Hoe zorgt u dan voor plaats-onafhankelijke communicatie en optimale bereikbaarheid?

Unexus Connect

Unexus Connect is een makkelijk te gebruiken volledig integraal omnichannel platform voor (Klant) Contact Centers voor zowel kleine organisaties als grote bedrijven.

Quality Monitoring

Hoe meet je de kwaliteit van een geleverde dienst en misschien belangrijker nog, hoe kun je deze verbeteren? Met objectieve resultaten kun je medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en processen verbeteren.