Communication as a Service (CaaS)

Unexus Connect is dé CaaS-dienst die ‘slimmer werken’ makkelijk maakt. Telefonie en Contactcenters worden gecombineerd, met een vast-mobiel integratie. Koppel met een CRM of ERP voor altijd up-to-date klantinformatie. Facebook, WhatsApp, e-mail en webchat zijn beschikbare communicatiekanalen.

Unexus Connect is een makkelijk te gebruiken volledig integraal omnichannel platform voor (Klant) Contact Centers voor zowel kleine organisaties als grote bedrijven.

In dit whitepaper

  • Hoe je met één oplossing veel voordelen kunt realiseren
  • Hoe het KCC digitaal en toch flexibel blijft
  • Welke modulaire toevoegingen zorgt voor maatwerk
  • Welke voordelen er hangen aan web based werken
  • Het gebruik van omnichannel (verschillende kanalen) in je klantcontact

Download whitepaper

Download dit whitepaper door je gegevens achter te laten. Het whitepaper ontvang je per e-mail. We kunnen contact met je opnemen voor verder advies.

Whitepaper aanvraag (NL)
Nieuwsbrief
Privacy
Bezig met versturen