Whitepaper

Quality Monitoring

Evalueer gesprekken voor coaching en training

Hoe meet u de kwaliteit van een geleverde dienst en misschien belangrijker nog, hoe kunt u deze verbeteren? Op deze vraag geeft de Quality Monitoring optie van Unexus helder antwoord. Met Quality Monitoring kunt u klantcontacten op objectieve wijze toetsen aan de doelen, normen en waarden van uw organisatie. De rapportages bieden inzicht in sterktes/ zwaktes, trends, en concrete verbeterpunten. Met de objectieve resultaten kunt u medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en uw processen verbeteren.

In dit whitepaper

  • Hoe kunt u uw medewerkers motiveren?
  • Hoe kunt u gericht trainen op kwaliteit?
  • Welke mogelijkheden zijn er tot monitoren van klantgedrag?
  • Is het mogelijk om bedrijfsrisico’s te beheren?

Op deze vragen gaan we graag verder in in het whitepaper.

Download whitepaper

Het whitepaper kunt u downloaden door uw gegevens achter te laten. Deze ontvangt u vervolgens via een e-mail. Daarna kunnen wij per mail of telefoon contact opnemen om te vragen of u nog vragen heeft.

Whitepaper aanvraag (NL)
Nieuwsbrief
Privacy
Bezig met versturen