Evalueer gesprekken voor coaching en training
Hoe meet u de kwaliteit van een geleverde dienst en misschien belangrijker nog, hoe kunt u deze verbeteren? Op deze vraag geeft de Quality Monitoring optie van Unexus helder antwoord. Met Quality Monitoring kunt u klantcontacten op objectieve wijze toetsen aan de doelen, normen en waarden van uw organisatie. De rapportages bieden inzicht in sterktes/ zwaktes, trends, en concrete verbeterpunten. Met de objectieve resultaten kunt u medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en uw processen verbeteren.
In dit whitepaper
- Hoe kunt u uw medewerkers motiveren?
- Hoe kunt u gericht trainen op kwaliteit?
- Welke mogelijkheden zijn er tot monitoren van klantgedrag?
- Is het mogelijk om bedrijfsrisico’s te beheren?
Op deze vragen gaan we graag verder in in het whitepaper.
Download whitepaper
Het whitepaper kunt u downloaden door uw gegevens achter te laten. Deze ontvangt u vervolgens via een e-mail. Daarna kunnen wij per mail of telefoon contact opnemen om te vragen of u nog vragen heeft.