Unexus-volledig-inzichtelijk

Volledig en inzichtelijk

Maak alle beschikbare klantinformatie met één klik inzichtelijk. Met het UCS platform breng je gemakkelijk alle werkprocessen in je organisatie samen voor een volledig klantbeeld. Dit helpt de KCC-medewerkers om een antwoord te formuleren op de vraag van een klant. Bovendien zorgt het voor meer snelheid en minder frustratie bij de klant als medewerkers direct klantgegevens kunnen.

360-graden klantbeeld

Integraties met andere bedrijfsprocesmatige software is essentieel om snel en gestructureerd vragen af te handelen. Denk bijvoorbeeld aan een integratie met het CRM, de klantkaart of een ERP. Door Unexus te integreren met bestaande IT-omgevingen en bedrijfsapplicaties profiteer je optimaal van alle beschikbare informatie.

Team Development

Greep uit onze integraties

Voordelen van geïntegreerd werken binnen één platform

Informatie direct beschikbaar

Betere klantervaring doordat alle informatie direct beschikbaar is.

Kortere gesprekken

Kortere gesprekken doordat informatie sneller beschikbaar is en waardoor doorverbinden vermindert

Minder mankracht

Besparing op mankracht door gebruik van self-service en geautomatiseerde processen

Hogere productiviteit

Hogere productiviteit door het sturen van herinneringen

Betere rapportage

Combineer data en draai gestandaardiseerde rapporten uit voor continue verbetering

Minder ICT-stromen

Beperk je ICT-stromen door het gebruik van één volledig platform

Verbeter interne processen

Naast integraties die helpen bij een 360-graden klantbeeld, bieden we ook handige integraties voor de organisatie intern. Zo bieden we een BHV-module, hebben we een applicatie voor medewerkers in de buitendienst en integreren we met gemak Microsoft Teams binnen je communicatieplatform. We kijken ernaar uit om met jou mee te denken over welke werkprocessen vlekkeloos moeten gaan communiceren met ons communicatieplatform.

FAQ

Klantcases

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en ...

Gemeente Venlo

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een ...

Woonplus

Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech ...
Foto van Mathilde van Thuisvester, lacht naar de camera

Thuisvester

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een ...

Ymere

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

Waardwonen

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...