unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom GGD Brabant-Zuidoost koos voor het telefonie platform van Unexus

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en contactcenter oplossing, die wordt gekoppeld aan de verschillende systemen die bij de GGD op dit moment in gebruik zijn (zoals Skype en Outlook).

Stabiele en optimale bereikbaarheid zijn sleutelwoorden voor veel organisaties. GGD Brabant-Zuidoost heeft Unexus gevraagd haar bereikbaarheid te optimaliseren en om de moderne communicatie vorm te geven.

Over GGD Brabant-Zuidoost

Van de website: “De GGD Brabant-Zuidoost streeft – onder regie van de gemeenten – door middel van preventie naar gezondheidswinst van alle inwoners, om zo een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van hun leven en zelfredzaamheid te vergroten. Wij zijn een proactieve, innovatieve en resultaatgerichte organisatie. Onze dienstverlening betreft gezondheid, preventie en snelle interventie, is professioneel en betrouwbaar en komt tot stand vanuit de wens van de klant en in dialoog met onze opdrachtgevers en samenwerkingspartners”.

Modulair Alles-in-Eén

Vanaf februari 2018 is GGD Brabant-Zuidoost overgestapt op het Unexus Connect platform voor vaste én mobiele telefonie. Daarnaast is een Office 365 koppeling gemaakt waardoor het mogelijk is om handmatig de beschikbaarheid (presence) in te stellen, óf om dit automatisch door Outlook te laten updaten.

Vrijheid van werken

De gebruikers van GGD Brabant-Zuidoost hebben dankzij Unexus Connect meer vrijheid van werken; op welke locatie, op welk tijdstip en via welk device gewerkt wordt, ligt helemaal aan de persoonlijke voorkeuren van de gebruiker. Het Unexus Platform biedt een eenvoudige oplossing om gemakkelijk (samen) te werken.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

GGD-Brabant-Zuidoost2-e1534410792930

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Vast-Mobiel Integratie

  • Presence Management

Integratie

  • Office 365

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen