Unexus-meten-inzicht

Meet je klantdata

Meten is weten. Maar het meten van je klantdata om tot een overwogen conclusie te komen, is niet altijd even makkelijk. Verschillende applicaties zorgen voor verschillende datavormen. Output valt lang niet altijd met elkaar te vergelijken. Wij kunnen je helpen door het data-bos weer de bomen én daardoor de verbeteringen te zien.

Start bij de klantvraag

Uiteindelijk is het vooral van waarde of je de klantvraag goed beantwoordt. En is het contact center voldoende beschikbaar? Met kwaliteitsmonitoring kun je klantcontactmomenten op objectieve wijze toetsen aan de doelen, normen en waarden van uw organisatie. De rapportages bieden inzicht in sterktes en zwaktes, trends, en concrete verbeterpunten.

Plaatje-Mockup-met-scherm-e1640080179217

Welk inzicht we jou bieden

Rapportages

Draai gestandaardiseerde rapportages uit over verschillende vormen van data binnen het Unexus platform. Zo blijf je meten en verbeteren.

Feedback van klanten

Door gericht te vragen naar feedback bij je klant, kun je gericht aanpassingen doen in je dienstverlening.

Gespreksopname

Neem gesprekken op voor coachingsdoeleinden en ga zo in gesprek met je medewerkers over de dienstverlening.

Quality Monitoring

Beoordeel de kwaliteit van gesprekken op basis van bepaalde kwalitatieve kenmerken (duratie; tevredenheid) en kwantitatieve kenmerken (reactie op tevredenheidsonderzoek).

Klanttevredenheid Onderzoek

Door actief uit te vragen wat klanten van je service vinden ontstaat er potentie tot groei. Organiseer slimme feedback momenten om continue te meten wat beter kan.

Business Intelligence

Meten is weten dus data is goud?! Met ons BI-template beantwoord je de vragen die je hebt over je eigen bereikbaarheid.

Manage beschikbaarheid met gebruik van data

Door actief op resultaten te sturen kun je het KCC verbeteren en tegelijkertijd beter inzicht krijgen in de klantvraag. Zo kun je met rapportages zien hoe lang het beantwoorden van verschillende telefoontjes of communicatieverzoeken duurt. Welke medewerker behandelt de meeste vragen of verzoeken? Gebruik in real time een wallboard om inzichtelijk te maken wat de gemiddeldes en de wachtrij van de dag is. Ook handig om centraal in het KCC op te hangen.

FAQ

Klantcases

Waardwonen

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...
Foto van Mathilde van Thuisvester, lacht naar de camera

Thuisvester

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een ...

Gemeente Venlo

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een ...

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en ...

Woonplus

Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech ...

Ymere

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...