Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech wordt gebruikt voor de call flows. Daarin kan het functioneel beheer zelf ook gemakkelijk aanpassingen doen.

Ervaring van Kevin Stouthandel, Functioneel beheerder bij Woonplus

‘Wat ons vooral zo enthousiast maakt is dat het met Unexus Connect eigenlijk niet uitmaakt waar je vandaan werkt. Dat kan net zo goed thuis zijn, of bij de IKEA. De komst van een bereikbaarheidsapp voor medewerkers op kantoor of in de buitendienst is ook heel handig. En de trainingen voor alle medewerkers hebben we ook heel positief ervaren.

Wat we graag meegeven aan andere organisaties is om bij de implementatie van een nieuw communicatieplatform niet alleen te focussen op je klantcontactcentrum, maar ook op de overige medewerkers in de backoffice. Zij werken namelijk niet dagelijks werken met de telefonie en het platform, waardoor zij een andere behoefte hebben aan ondersteuning dan de medewerkers van het KCC. Daarom gaan we zelf binnenkort gebruikersprofielen maken met een omschrijving hoe verschillende medewerkers het beste met de telefonie kunnen werken.  

Als laatste merk ik dat Unexus Connect mijn eigen werk in beheer ook prettiger maakt. Er is nu gewoon veel meer mogelijk. En we worden goed ondersteund om onze weg te vinden in Unexus. We zijn nu sinds september aan de slag met het platform, maar het voelt zo vertrouwd dat de samenwerking al een jaar lijkt. Kortom: we zijn er superblij mee’.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Vast-mobiel

  • Presence Management

  • Text-to-speech

  • Rapportage

Integratie

  • Embrace

  • MS 365