Het belang van verschillende vormen van bereikbaarheid

Creëer met omnichannel een flexibel, modern en schaalbaar KCC met alle moderne communicatiekanalen. Door omnichannel in het UCS platform bied je jouw klant de keuze. Nemen ze liever contact op via de telefoon, Whatsapp of toch liever via e-mail? Kom klanten tegemoet door alle moderne contactkanalen aan te bieden.

Alle kanalen op één plek

Als je omnichannel klantcontact wilt aanbieden, dan is het verstandig om goedwerkende applicaties te hebben. Dit helpt je om alle communicatieverzoeken af te handelen vanuit één plek. Het UCS platform is een ideale basis voor het integreren van omnichannel in je klantcontactstrategie.

work-from-home-unexus

Beschikbare communicatiekanalen

Traditionele telefonie

Teams telefonie

E-mail

Webchat

SMS

WhatsApp

Facebook Messenger

Gestructureerd afhandelen

Verzamel alle communicatie op één plek zodat je gestructureerd vragen kunt afhandelen en doorverwijzen aan de juiste medewerker. Neem alle kanalen op in de wachtrij, en maak zo een eerlijke verdeling van de workload onder de medewerkers. Alle communicatieverzoeken via diverse kanalen worden zo op volgorde en overzichtelijk afgehandeld, er blijft niets liggen en is er altijd inzicht in de werkzaamheden.

FAQ

Klantcases

BrabantWonen

BrabantWonen is een snel groeiende woningcorporatie. Ze bezitten momenteel zo’n 22.000 VHE’s en de komende jaren is de verwachting dat ...

Rentree

Rentree verving haar oude telefonieplatform voor Unexus Connect. De oude telefoniecentrale voldeed niet meer aan de verwachtingen. Een telefonie-update te ...

De Sleutels

Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest ...

Thuisvester

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een ...

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en ...

Woonplus

Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech ...