Microsoft-Teams-Woman-working-Unexus

Klantcase

Waarom Stek koos voor het telefonie platform van Unexus

Stek is een woningcorporatie die actief is en investeert in de Bollenstreek (o.a. Lisse, Hillegom en Noordwijk). Met 12.000 verhuurbare eenheden opereert Stek uitsluitend in de sociale huursector. De organisatie zoekt altijd naar manieren om haar inzet voor de huurders dichtbij en persoonlijk te maken. Het is belangrijk voor Stek om deze waardes ook na te streven in het klantcontact.

Klant sinds 2015

Stek is al sinds 2015 klant bij Unexus. Bij de start van de samenwerking liep Stek ertegenaan dat haar toenmalige telefooncentrale alleen een vaste lijn bood. Slechts twee telefonistes konden de telefoontjes van de huurders doorschakelen naar de backoffice. Het systeem was technologisch verouderd en er was ook geen inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers.  

Stek kwam uit bij Unexus om de beschikbaarheid (presence) binnen de organisatie continue in beeld te brengen. Dit maakte gelijk veel meer mogelijk in telefonie. Zo realiseert Stek nu met het Unexus Connect platform een goede bereikbaarheid en inzicht in de beschikbaarheid. Ook de diverse koppelingen met andere systemen zorgen voor een goede informatievoorziening. Medewerkers werken flexibeler werken door een integratie met vast-mobiel bellen. De ISDN-telefoonlijn is vervangen door IP-telefonie.

Organisatiegroei

In de jaren na 2015 groeide Stek als organisatie. Verschillende fusies zorgden ervoor steeds meer medewerkers in dienst en zo groeiden ook de huurdersaantallen. Bereikbaarheid werd nóg belangrijker. Het gebruik van het Unexus Connect platform gaf Stek een goede basis om in 2017 het Klant Contact Centrum (KCC) op te richten en verder door te ontwikkelen.

Al jaren tevreden samenwerking

Een aantal jaar verder in de samenwerking zijn Van Egmond en Van der Zee nog steeds ontzettend tevreden met de samenwerking tussen Unexus en Stek.

We merken dat vanuit Unexus overal over wordt meegedacht. We zijn daarom echt partners. Hoe kunnen we de dingen verbeteren? Zo wordt ook meegedacht over de headsets die het beste matchen met onze telefonie”.

Arjen van der Zee (ICT-coördinator)

Lees de hele klantcase

Rechts op deze pagina vindt u de knop om de volledige klantcase te downloaden, waarin Marlys en Arjen meer vertellen over de gekozen oplossingen en een blik werpen op de toekomst van het KCC.

Marlys van Egmond en Arjen van der Zee voor de ingang van hun hoofdkantoor in Lisse.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

stek-wonen-logo

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Presence Management

  • Gespreksopname voor coaching

  • Mobiel tenzij

  • Google Voice callflows

  • Rapportagetool

Integratie

  • FOX

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen