unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom Stek koos voor het telefonie platform van Unexus

Stek is een woningcorporatie die actief is en investeert in de Bollenstreek (o.a. Lisse, Hillegom en Noordwijk). Met 12.000 verhuurbare eenheden opereert Stek uitsluitend in de sociale huursector. De organisatie zoekt altijd naar manieren om haar inzet voor de huurders dichtbij en persoonlijk te maken. Het is belangrijk voor Stek om deze waardes ook na te streven in het klantcontact.

Klant sinds 2015

Stek is al sinds 2015 klant bij Unexus. Bij de start van de samenwerking liep Stek ertegenaan dat haar toenmalige telefooncentrale alleen een vaste lijn bood. Slechts twee telefonistes konden de telefoontjes van de huurders doorschakelen naar de backoffice. Het systeem was technologisch verouderd en er was ook geen inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers.  

Stek kwam uit bij Unexus om de beschikbaarheid (presence) binnen de organisatie continue in beeld te brengen. Dit maakte gelijk veel meer mogelijk in telefonie. Zo realiseert Stek nu met het Unexus Connect platform een goede bereikbaarheid en inzicht in de beschikbaarheid. Ook de diverse koppelingen met andere systemen zorgen voor een goede informatievoorziening. Medewerkers werken flexibeler werken door een integratie met vast-mobiel bellen. De ISDN-telefoonlijn is vervangen door IP-telefonie.

Organisatiegroei

In de jaren na 2015 groeide Stek als organisatie. Verschillende fusies zorgden ervoor steeds meer medewerkers in dienst en zo groeiden ook de huurdersaantallen. Bereikbaarheid werd nóg belangrijker. Het gebruik van het Unexus Connect platform gaf Stek een goede basis om in 2017 het Klant Contact Centrum (KCC) op te richten en verder door te ontwikkelen.

Al jaren tevreden samenwerking

Een aantal jaar verder in de samenwerking zijn Van Egmond en Van der Zee nog steeds ontzettend tevreden met de samenwerking tussen Unexus en Stek.

We merken dat vanuit Unexus overal over wordt meegedacht. We zijn daarom echt partners. Hoe kunnen we de dingen verbeteren? Zo wordt ook meegedacht over de headsets die het beste matchen met onze telefonie”.

Arjen van der Zee (ICT-coördinator)

Lees de hele klantcase

Rechts op deze pagina vindt u de knop om de volledige klantcase te downloaden, waarin Marlys en Arjen meer vertellen over de gekozen oplossingen en een blik werpen op de toekomst van het KCC.

Marlys van Egmond en Arjen van der Zee voor de ingang van hun hoofdkantoor in Lisse.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

stek-wonen-logo

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Presence Management

  • Gespreksopname voor coaching

  • Mobiel tenzij

  • Google Voice callflows

  • Rapportagetool

Integratie

  • FOX

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen