unexus-contact-solutions-header

Trainingen

Het is belangrijk dat de medewerkers op een goede manier kunnen werken met het Unexus platform. En hoewel het gebruik van het Unexus platform heel intuïtief is, kan het goed zijn om via een training alle mogelijkheden eigen te maken.

Na de oplevering

Als er na de oplevering van een project behoefte ontstaat voor bijscholing, bijvoorbeeld vanwege mutaties of nieuwe functionaliteiten, dan faciliteren wij dat graag. Goede training zorgt er immers voor dat de gebruikers maximale en actuele kennis opdoen van het systeem en daarna intern zorg kunnen dragen voor de training van de collega’s en de vragen die ontstaan kunnen beantwoorden.

Trainingsaanbod

We bieden trainingen aan voor diverse rollen binnen uw organisatie:

  • Kantoormedewerker
  • Frontoffice medewerker
  • Supervisor Beheer & Rapportage

Als het nodig is levert Unexus uiteraard ook maatwerk door trainingen te combineren of toe te spitsen op een specifiek vlak of vraagstuk.

Voor meer informatie omtrent deze trainingen kunt u terecht bij onze trainer:
Wilfred Bassie, E-mail: wilfred.bassie@unexus.nl, Telefoon: 088 7620 466

training-uitsnede

Geplande trainingen

Basistraining Supervisor (klassikaal) op dinsdag 31 mei 2022

Unexus ondersteunt uw organisatie met de nieuwste technologieën om een zo goed mogelijke bereikbaarheid te garanderen. Het is van groot belang hier geregeld een analyse op los te laten om te kijken of de gewenste bereikbaarheid inderdaad bereikt wordt. De supervisor speelt hierbij een belangrijke rol. De supervisor kan monitoren hoe het call centre presteert, kleine aanpassingen doen en rapporteren over een periode in het verleden.

Nu kan het zijn dat uw supervisors in het verleden getraind zijn maar dat er inmiddels nieuwe mensen zijn aangesteld met de rol van supervisor. Daarom biedt Unexus deze basis training aan.

In deze eendaagse, klassikale training worden de belangrijkste taken van een Supervisor besproken. Na afloop zijn de supervisors in staat om het call centre te monitoren, kleine aanpassingen en te doen en basis analyses te doen aan de hand van enkele rapporten. De deelnemers nemen zelf hun laptop mee, zodat ze live op hun eigen systeem kunnen meekijken en de opgaven kunnen uitvoeren.

Inhoud: De 10 basistaken van een Supervisor

1) Inloggen, account / licenties / rechten, 2) Monitoren, 3) Aanpassen status van agenten, 4) Beheren gebruikers (Koppeling met Active Directory), 5) Beheren agenten (Agent maken / verwijderen & Instellingen), 6) Beheren groepen, 7) Beheren Berichten (AdHoc), 8) Beheren wachtrijen (Service Level & Aanpassen klok), 9) Basis rapporten (Wachtrij Prestatie Analyse), 10) Basis zoeken (Wie belde, wie antwoordde). Na afloop quiz & evaluatie.

Trainingsmateriaal: Hand-outs met presentatie en opgaven.

Locatie: Tolweg 3-IV, 3741 LM, Baarn
Kosten: € 295

Datum: 31 mei 2022
Tijdstip: 09:00 uur

Aanmelden

Trainingen
Gewenste training:

Deelnemers

Geef hier alle deelnemers (inclusief jezelf indien van toepassing) op die willen deelnemen. Per regel 1 naam en e-mailadres.
Privacy
Inhoud
Bezig met versturen