Intelligent maar persoonlijk

Technologie levert veel mogelijkheden op. Toch geloven we vooral dat blije medewerkers het verschil maken in klantcontact. Het inzetten van slimme technologie kan wel zorgen voor versnelde klantenservice en het creëren van ruimte voor je medewerkers. Verdeel de workload met virtuele assistentes. Richt bijvoorbeeld geautomatiseerde gespreksflows in op de chat, Whatsapp of in een gesprek. Zo creëer je ruimte voor je medewerkers om vragen die meer aandacht of een persoonlijke benadering vereisen met zorg op te pakken.

Klantenservice van de toekomst

Wij dromen al over de klantenservice van de toekomst. We zien een ontwikkeling waar technologie ondersteunend wordt ingezet voor het KCC. Om bijvoorbeeld simpele vragen van klanten vlot te beantwoorden. Zo kun je werken aan een klantenservice die 24/7 bereikbaar is.

Whatsapp Unexus2

FAQ

Intelligent KCC

We bieden meerdere mogelijkheden om kunstmatige intelligentie in te zetten binnen de service naar je klanten. Daarbij is het wel van belang om altijd de mogelijkheid te bieden om echt in contact te komen met een medewerker.

Klantcases

De Sleutels

Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest ...

Rentree

Rentree verving haar oude telefonieplatform voor Unexus Connect. De oude telefoniecentrale voldeed niet meer aan de verwachtingen. Een telefonie-update te ...

Thuisvester

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een ...

Stek

Stek is een woningcorporatie die actief is en investeert in de Bollenstreek (o.a. Lisse, Hillegom en Noordwijk). Met 12.000 verhuurbare ...

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en ...

Gemeente Venlo

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een ...