Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest kunnen en ging aan de slag met haar hybride bereikbaarheid. De klantconsulenten van het klantcontact centrum (KCC) moest voorheen werken met de mobiele telefoon en konden niet warm doorverbinden. Daarom begon een werkgroep met de zoektocht naar een nieuwe telefooncentrale. Unexus kwam op de shortlist te staan en inmiddels werkt De Sleutels al een aantal maanden hybride met Unexus Connect.

Voor het KCC was Unexus meteen een verademing. Je vindt alle informatie die je nodig hebt om je gesprek goed en snel af te handelen op één scherm. De integratie van de Outlook-agenda en de actuele status van collega’s scheelt veel tijd. Je kunt je eigen resultaten en die van de groep zo goed bewaken!

Jouida el Bouazati, Klantconsulent bij De Sleutels

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Omnichannel contact center software voor het KCC

  • Supervisor software voor beheer en rapportage

  • Unexus Teams software voor de backoffice

  • Interview-module

  • Webwallboard voor real time resultaten

Integratie

  • Microsoft Teams

  • Outlook Calender

  • BHV-module