KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect

Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een omnichannel omgeving. Via een brede marktconsultatie kwam de projectgroep van de gemeente uit bij Unexus. Rob aan de Brugh, Projectleider Informatiemanagement vertelt hier meer over.

Waardoor besloten jullie om met Unexus om de tafel te gaan?

“We wilden een nieuw communicatieplatform waarin we ook konden werken met omnichannel. Vooral telefonie, e-mailroutering en webchat. We hebben bij andere partijen rondgekeken en in de markt gezocht naar passende oplossingen voor onze innovatiestrategie. We hebben vijf partijen uitgenodigd in de aanbesteding, Unexus was daar één van.”

Lees meer over Gemeente Venlo in de hele klantcase.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Presence management

  • Omnichannel-oplossing

  • E-mail, telefonie en WebChat

Integratie

  • Microsoft Teams