Is bellen met Teams de telefonie van de toekomst?

De manier waarop we werken en communiceren is in volle verandering. Door de huidige ontwikkelingen werken veel mensen volledig thuis of hybride. Vergaderen op afstand is normaal geworden. Om medewerkers hierbij goed te faciliteren investeren organisaties in moderne werkplekken en technologieën die plaatsonafhankelijk werken vergemakkelijken.

Ons Unexus Connect platform is gebouwd op Microsoft technologie. Wij zijn dan ook al meer dan 10 jaar gecertificeerd partner van Microsoft. Doordat we jarenlange expertise hebben opgebouwd op het gebied van telefonie, geven we u ook advies over bellen met Microsoft Teams.

In dit whitepaper

Nu veel organisaties met Microsoft Teams werken, stellen beslissers in IT en klantenservice zich een aantal vragen:

  • Is Microsoft Teams geschikt om in te zetten voor onze klantenservice?
  • Hoe gemakkelijk is bellen met Microsoft Teams en wat moet ik ervoor regelen?
  • Hoe zit dat met mobiel bellen?
  • Kan ik zo misschien ook kosten besparen?

Op deze vragen gaan we graag verder in in het whitepaper.

Download whitepaper

Download dit whitepaper door je gegevens achter te laten. Het whitepaper ontvang je per e-mail. We kunnen contact met je opnemen voor verder advies.

Whitepaper aanvraag (NL)
Nieuwsbrief
Privacy
Bezig met versturen