Als toonaangevende contactcenter-oplossing biedt Unexus oplossingen voor klanten in Nederland en daarbuiten, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Onlangs waren we aanwezig op BAPCO, een jaarlijks evenement dat IT-verantwoordelijken en besluitvormers van politie, brandweer en ambulancediensten bijeenbrengt in Coventry. Het evenement stond dit jaar in het teken van AI en integratie van verschillende applicaties die in meldkamers worden gebruikt.

Samen met David Brawn en Stephanie Seekings van Getronics UK en Kieran Baker, Staff Officer bij Dorset Police, hebben we demo’s bekeken van meldkamersystemen van NICE, SAAB, Frequentis en SSS. Het doel was om informatie te verzamelen voor de geplande samenwerking van Unexus met Getronics UK en Dorset Police om samen met een selectie van eerder genoemde partijen een ONE STOP oplossing te bieden aan politie, brandweer en ambulancediensten in het Verenigd Koninkrijk.

Het was opvallend en zeer prettig om te vernemen dat onze potentiële partners erg gemotiveerd waren om met Unexus te spreken over de voorgenomen plannen, vooral omdat Dorset Police hun enthousiasme over de UCS Contact Center-oplossing niet onder stoelen of banken stak.

Met het project gaan we een nieuwe fase in samen met onze partners en streven we ernaar om de meest efficiënte en effectieve contactcenter-oplossing te bieden aan hulpdiensten. We zijn er trots op om deze oplossing te kunnen bieden en kijken ernaar uit om deze verder uit te breiden.

Meer zien?

Ontdek nu alle mogelijkheden van ons omnichannel platform en haal het maximale uit jouw klantenservice! Bekijk onze features voor meer informatie.

Lees ook

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...

Terugblik op een inspirerende Klantendag

Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met ...

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband ...

Over eerste klanten, huidige ontwikkelingen en onze toekomstplannen

Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn ...