Als toonaangevende contactcenter-oplossing biedt Unexus oplossingen voor klanten in Nederland en daarbuiten, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Onlangs waren we aanwezig op BAPCO, een jaarlijks evenement dat IT-verantwoordelijken en besluitvormers van politie, brandweer en ambulancediensten bijeenbrengt in Coventry. Het evenement stond dit jaar in het teken van AI en integratie van verschillende applicaties die in meldkamers worden gebruikt.

Samen met David Brawn en Stephanie Seekings van Getronics UK en Kieran Baker, Staff Officer bij Dorset Police, hebben we demo’s bekeken van meldkamersystemen van NICE, SAAB, Frequentis en SSS. Het doel was om informatie te verzamelen voor de geplande samenwerking van Unexus met Getronics UK en Dorset Police om samen met een selectie van eerder genoemde partijen een ONE STOP oplossing te bieden aan politie, brandweer en ambulancediensten in het Verenigd Koninkrijk.

Het was opvallend en zeer prettig om te vernemen dat onze potentiële partners erg gemotiveerd waren om met Unexus te spreken over de voorgenomen plannen, vooral omdat Dorset Police hun enthousiasme over de UCS Contact Center-oplossing niet onder stoelen of banken stak.

Met het project gaan we een nieuwe fase in samen met onze partners en streven we ernaar om de meest efficiënte en effectieve contactcenter-oplossing te bieden aan hulpdiensten. We zijn er trots op om deze oplossing te kunnen bieden en kijken ernaar uit om deze verder uit te breiden.

Meer zien?

Ontdek nu alle mogelijkheden van ons omnichannel platform en haal het maximale uit jouw klantenservice! Bekijk onze features voor meer informatie.

Lees ook

De impact van hybride werken op effectief klantcontact

Afwisselend thuis- en kantoordagen. Werkt dat ook voor klantcontact afdelingen? Ja, natuurlijk kan dat. Mits je het goed organiseert. In ...

Ymere kiest voor omnichannel voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...