Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het tweede kwartaal van 2023 over te stappen naar ons geïntegreerde communicatieplatform!

Samenwerken op de inhoud

DeltaWonen is een woningcorporatie in gemeenten Zwolle, Kampen en Oldebroek. Zij verhuren en onderhouden zo’n 15.000 sociale huurwoningen. Het hoofddoel? Dat huurders zich thuisvoelen. Duurzaamheid staat aan de basis van alles wat zij doen.

Een samenwerking met Unexus past daardoor goed bij DeltaWonen. Manager Bedrijfsbeheer Agnes Ellerman en Adjunct – directeur Wonen Martijn Swijtser benadrukken dat DeltaWonen op een professionele manier verbindend wil zijn met haar huurders en dat telefonie hier nog steeds een belangrijke rol in speelt. Daarnaast wil DeltaWonen in de communicatie met haar huurders vernieuwend zijn. Met de keuze voor Unexus Connect beschikt DeltaWonen over een toekomstbestendig en innovatief communicatie platform.

Feestelijk moment

Om dit te vieren organiseerde projectmanager Monique van Dalen een feestelijke samenkomst met onder meer de leden van het projectteam op het mooie kantoor van DeltaWonen in Zwolle. We hebben genoten van de warme ontvangst, de mooie anekdotes hebben elkaar wat beter leren kennen.

Feestelijke momenten vragen natuurlijk om taart!

We geloven in dienstverlening met een persoonlijke benadering en we kijken dan ook uit naar een langdurige samenwerking!

Welke meerwaarde heeft Unexus voor mij?

Leuk dat je meer wilt te weten komen over onze werkwijze! Unexus Connect is een communicatieplatform welke de ideale oplossing is voor je contact center en backoffice. Met het gebruik van Unexus Connect komen alle communicatiekanalen samen op één plek.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...

Nieuwe klant Dorset Police op kantoor in Baarn

We werden vorige week vereerd met een bezoek van de Engelse Dorset Police! Deze nieuwe klant heeft besloten om hun ...