Zoekt jouw organisatie naar een waardevolle en simpele manier om maatschappelijk bij te dragen, én waardeer je een leuke(re) wachtrijervaring voor je klanten? Installeer dan korte, krachtige boodschappen van goede doelen in de wachttijd van een beller. Unexus biedt sinds kort een samenwerking met Queup aan. Lees snel verder hoe je hier zelf gebruik van kunt maken.

Queup: inspirerende boodschappen over goede doelen

Dit is mogelijk door een samenwerking van ons met Queup en is helemaal gratis. Door de korte boodschap wordt het wachten minder vervelend voor de beller! Uit onderzoek van Queup bleek namelijk dat luisteraars de korte boodschappen gemiddeld met een score van 8,1 beoordelen. Ook weten 83% van de luisteraars na drie dagen nog waar de boodschap over ging en van welk goed doel deze was. Daarnaast sluit het initiatief aan bij sociaal ondernemen.

Diverse campagnes

Vanaf half augustus kunnen woningcorporaties meedoen met de Queup-campagne van Stichting Sam&. Woonstichting Servatius doet ook mee. Jolanda Gooren, Senior Woonservice bij Servatius: “Servatius zet zich in voor een thuis als basis om mee te kunnen doen. Door onze bewoners te attenderen op Stichting Sam& hopen wij dat ook al onze jonge bewoners een nog betere basis krijgen om mee te kunnen doen in Maastricht én Eijsden-Margraten”. Naast deze campagne zijn er ook nog andere campagnes mogelijk.

Aanmelden

Aanmelden of meer informatie voor de campagne hiervoor kan via deze link. Aanmelden verloopt volledig via Queup. Stoppen of annuleren is altijd mogelijk.

Hoe werkt het

Bij de start levert Queup bij jou als klant de juiste bestanden aan. Deze bestanden kan je vervolgens aanleveren bij de Unexus Helpdesk. Wij installeren het dan vrijblijvend voor jou in de wachtrij.

Lees ook

Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023

De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze ...

PréWonen kiest voor Unexus

Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting ...

Klantcontact afgestemd op de huurder, met oog voor de huurder

De manieren waarop een woningcorporatie vandaag de dag in contact kan staan met haar huurders zijn legio. Grip houden op ...
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Havensteder en Unexus slaan handen ineen

Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam! Nieuwe inrichting klantcommunicatie Het eerste contact tussen Havensteder ...

Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus

De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door ...

Video: Waardwonen hecht waarde aan partnerschap met Unexus

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...