Alle vormen van klantcontact laten samenkomen op één plek

Klantcontact heeft bij woningcorporaties de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met alle nieuwe digitale mogelijkheden hebben corporaties nu legio manieren om op een efficiënte manier te communiceren met bewoners. Unexus ondersteunt hen hierbij en vertelt op het evenement CorporatiePlein 2022 meer over het realiseren van een 360 graden beeld. Directeur Wim Pullens licht voor…
een meneer en mevrouw nemen contact op met Bo-Ex

Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus

Woensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom hebben we achter de schermen de afgelopen maanden hard gewerkt aan de lancering. Projectleider Eric stond afgelopen woensdag vroeg op de stoep bij Bo-Ex om de laatste details recht te…

Interview: je klantenservice inrichten met Microsoft Teams

In dit interview was Niels Nijman, Accountmanager bij Unexus, op bezoek bij Microsoft om met HP van Tilburg te praten over de integratie van Teams (telefonie) en het contact center platform van Unexus. Hoe breng je unified communication en hybride werken samen? We vertellen over de mogelijkheden van werken met Microsoft Teams binnen het Unexus Connect platform. Kortom,…

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Gister hebben we onze klanten geïnspireerd met onze visie op trends en ontwikkelingen die wij zien op het gebied van bereikbaarheid. In de Jaarbeurs MeetUP hebben we elkaar uitgebreid gesproken. Het was gezellig en we hebben…

Waar ontmoeten we u?

Yes, het kan weer face-to-face! Wij hebben weer ontzettend zin om onze klanten en geïnteresseerden te ontmoeten in real-life. Daarom zijn we dit jaar op verschillende evenementen te vinden. Klaar om met u te sparren over de toekomst van telefonie en een geïntegreerd contact center platform. Waar ontmoeten we u binnenkort? 𝗨𝗻𝗲𝘅𝘂𝘀 𝗞𝗹𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗱𝗮𝗴 op 23…

Unexus Academy van start gegaan

Er is ontzettend veel mogelijk binnen het Unexus communicatieplatform. Het is van waarde dat medewerkers die gebruikmaken van de applicaties van alle technische features af weten, maar ook snappen hoe ze deze in de praktijk kunnen inzetten. Tijdens het implementatietraject kunnen nieuwe gebruikers training krijgen over onze software. Daarbij is het gebruik van het Unexus…

Welkom op de Unexus Klantendag 2022!

Een lange tijd hebben we geen evenement kunnen organiseren. Maar nu we weer mogen, trappen we af met een nieuwe klantendag! Dit belooft een inspirerende dag te worden welke draait om hybride werken, tips, trucs en werkgeluk. Hebben we uw interesse gewekt? Lees snel verder waar het programma uit bestaat en hoe u kunt aanmelden!…

Unexus staat 28 juni op het Aareon Informatiefestival

Op 28 juni organiseert Aareon het Informatiefestival. Dit event – speciaal voor woningcorporaties – richt zich op netwerken, kennisdeling en nieuwe ontwikkelingen in klantcontactprocessen. Als partner van Aareon is Unexus aanwezig bij dit Informatiefestival. Unexus aanwezig op het Informatieplaza Op deze dag demonstreren wij ons platform en de ontwikkelingen die wij zien. We vertellen u…