Woensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom hebben we achter de schermen de afgelopen maanden hard gewerkt aan de lancering. Projectleider Eric stond afgelopen woensdag vroeg op de stoep bij Bo-Ex om de laatste details recht te trekken en het geïmplementeerde platform te testen.

Over Bo-Ex

Bo-Ex is een woningcorporatie in het hart van Utrecht. Er werken ongeveer 100 medewerkers. Voor het 10-koppige klant contact centrum werd naar een gemakkelijke en efficiënte oplossing gezocht om uniform met klantcontact om te gaan. Daarbij was het ook belangrijk om snel contact te kunnen leggen met de backoffice.

Onze oplossing

Het platform UCS draait bij Bo-Ex zodat ze één platform kunnen hanteren voor hun klantcontact. We hebben onder andere telefonie, presence management, routering, mobile connect, mobiele telefonie en een integratie met intranet Iris geleverd. Daarbij kan Bo-Ex meer van onze oplossingen afnemen, als daar behoefte aan is.

Uiteraard stuurden we Bo-Ex een Unexus-taartje voor tijdens de livegang.

We wensen Bo-Ex veel werkplezier met het nieuwe UCS platform!

Benieuwd naar onze andere klanten?

Wij werken voor mooie organisaties in diverse branches. Deze organisaties hebben passie voor wat ze doen en hechten daardoor grote waarde aan hun klantcontact. Benieuwd welke deze zijn?

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...