Woensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom hebben we achter de schermen de afgelopen maanden hard gewerkt aan de lancering. Projectleider Eric stond afgelopen woensdag vroeg op de stoep bij Bo-Ex om de laatste details recht te trekken en het geïmplementeerde platform te testen.

Over Bo-Ex

Bo-Ex is een woningcorporatie in het hart van Utrecht. Er werken ongeveer 100 medewerkers. Voor het 10-koppige klant contact centrum werd naar een gemakkelijke en efficiënte oplossing gezocht om uniform met klantcontact om te gaan. Daarbij was het ook belangrijk om snel contact te kunnen leggen met de backoffice.

Onze oplossing

Het platform UCS draait bij Bo-Ex zodat ze één platform kunnen hanteren voor hun klantcontact. We hebben onder andere telefonie, presence management, routering, mobile connect, mobiele telefonie en een integratie met intranet Iris geleverd. Daarbij kan Bo-Ex meer van onze oplossingen afnemen, als daar behoefte aan is.

Uiteraard stuurden we Bo-Ex een Unexus-taartje voor tijdens de livegang.

We wensen Bo-Ex veel werkplezier met het nieuwe UCS platform!

Benieuwd naar onze andere klanten?

Wij werken voor mooie organisaties in diverse branches. Deze organisaties hebben passie voor wat ze doen en hechten daardoor grote waarde aan hun klantcontact. Benieuwd welke deze zijn?

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...