Klantcontact heeft bij woningcorporaties de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met alle nieuwe digitale mogelijkheden hebben corporaties nu legio manieren om op een efficiënte manier te communiceren met bewoners. Unexus ondersteunt hen hierbij en vertelt op het evenement CorporatiePlein 2022 meer over het realiseren van een 360 graden beeld. Directeur Wim Pullens licht voor de beurs alvast een tipje van de sluier op: “Dit is dé manier om tevreden klanten en medewerkers te krijgen.”

Wat staat centraal op onze stand op CorporatiePlein 2022
Wij realiseren geïntegreerde communicatieplatformen waar alle vormen van klantcontact samenkomen op één plek. Slecht georganiseerd klantcontact met klanten is echt niet meer nodig met alle mogelijkheden in communicatie anno 2022. We vertellen bezoekers graag meer over onze mogelijkheden voor telefonie-oplossingen voor de hele organisatie, sturen op data met Business Intelligence en een omnichannel-inrichting voor optimaal en asynchroon klantcontact. Ook willen we de aandacht leggen op Microsoft Teams, waar we steeds meer in investeren. Bellen en hybride werken met Microsoft Teams? Dat kan binnen het Unexus Connect-platform.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Op onze stand kunnen bezoekers ons platform bekijken en vertellen we graag meer over omnichannel, de ideale inrichting van telefonie en teams, business intelligence en nog veel meer.

Tijdens onze eerste kennissessie kunnen bezoekers verwachten om meer te leren over goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. Daarin heeft een geïntegreerd communicatieplatform een grote meerwaarde. Met onze ervaring bij meer dan vijftig woningcorporaties delen we in deze kennissessie onze visie op optimaal klantcontact. We vertellen je graag over de talloze mogelijkheden van ons communicatieplatform.

Daarnaast vertellen we in de tweede kennissessie over optimale bereikbaarheid door onze integratie met Microsoft Teams Phone System. Hoe richt je je klantenservice in om optimale bereikbaarheid te behouden en verbeteren? En welke rol kan Microsoft Teams daarin spelen? Wij hebben voor verschillende woningcorporaties integraties van Microsoft Teams met ons eigen platform gerealiseerd. Tijdens deze kennissessie delen we over onze ervaringen voor efficiënt klantcontact.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij helpen corporaties verder door klantcontact efficiënt en volledig in te richten, gedacht vanuit de klantvraag. Door onze talloze mogelijke integraties is ons totale platform erop gericht om een 360 graden beeld op de klant te krijgen. Dit is een garantie voor tevreden klanten én je eigen medewerkers. Daarin denken we altijd met de organisatie mee en zetten we graag dat stapje extra.

Bron tekst: CorporatieMedia

Doorpraten over de mogelijkheden?

Unexus is op CorporatiePlein te vinden op stand 66. Kom langs op het CorporatiePlein, kaartjes kun je bestellen via de onderstaande knop.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...