De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Gister hebben we onze klanten geïnspireerd met onze visie op trends en ontwikkelingen die wij zien op het gebied van bereikbaarheid. In de Jaarbeurs MeetUP hebben we elkaar uitgebreid gesproken. Het was gezellig en we hebben gelachen. Fijn om elkaar weer face-to-face te kunnen ontmoeten!

Toekomst van bereikbaarheid

Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Kijk bijvoorbeeld naar Artificial Intelligence en de invloed daarvan op de dienstverlening van KCC’s. Zo vertelde Bert over hybride werken binnen het KCC met Microsoft Teams. We zetten daar steeds meer op in. Ook vertelde Niels over de kennisbank die we recent in ons platform hebben toegevoegd, de meerwaarde van omnichannel en whats’app. Wim liet onze ontworpen tool in voor Business Intelligence. Een grote meerwaarde voor meer datagedreven werken. We lieten zien hoe we nu met de WocoAPP steeds meer klantcontact kunnen stroomlijnen.

Werkgeluk als basis voor goed klantcontact

Alex Slavenburg van Happimotion kwam meer vertellen over werkgeluk als je veel hybride werkt. Hoe werk je dan lekker samen? Hij gaf tien concrete tips. Zo kun je leren van je fouten, moet je op zoek naar verbinding, wees overvloedig met oprechte complimenten en zorg dat je soms ook echt ‘uit’ staat. We sloten af met een Hooligan-energizer die klanten kunnen gebruiken bij (hybride) teamoverleggen. Kortom: met goede energie de zomer in!

Bedankt dat je er was

We willen alle klanten bedanken voor hun deelname. We konden zo elkaars ervaringen ook delen. Dank voor alle bijdragers: Blue-Mountain, Enreach NL, WocoAPP, Getekend Verslag, Happimotion, Jaarbeurs en natuurlijk UMTelecom!

Op de foto’s hieronder zie je een korte impressie van de dag, met als eerste foto ons getekende verslag!

Klik op het plaatje om in te zoomen

Lees ook

Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023

De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze ...

PréWonen kiest voor Unexus

Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting ...

Klantcontact afgestemd op de huurder, met oog voor de huurder

De manieren waarop een woningcorporatie vandaag de dag in contact kan staan met haar huurders zijn legio. Grip houden op ...
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Havensteder en Unexus slaan handen ineen

Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam! Nieuwe inrichting klantcommunicatie Het eerste contact tussen Havensteder ...

Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus

De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door ...

Video: Waardwonen hecht waarde aan partnerschap met Unexus

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...