Afgelopen vrijdag ging Unexus Connect bij Waterschap De Dommel live. Het klantcontactcentrum van Waterschap De Dommel heeft gekozen om haar klantcommunicatie in te richten via het Unexus Connect platform. Door de MS Outlook Calender integratie en een koppeling met Djuma heeft het KCC zicht op de beschikbaarheid van medewerkers én direct inzicht in de klant. Een mooi project, verzorgd door onze projectleider Maurice de Bruin.

Wij zijn ontzettend blij en enthousiast over onze samenwerking en het telefoniesysteem!

Joyce Schellekens – KCC medewerker Waterschap De Dommel
Bekijk welke oplossingen en onderdelen Waterschap De Dommel heeft afgenomen binnen Unexus Connect.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...