Unexus Connect is Microsoft Teams gecertificeerd!
Wij hebben voor ons omnichannel platform Unexus Connect de volledige Microsoft 365 certificering behaald! De mogelijkheden en functionaliteiten van Contact Center Platform Unexus Connect en Microsoft Teams komen hierdoor samen. Directe waarde voor klanten Het behalen van deze certificering is een belangrijke stap in de ontwikkeling van Unexus Connect aldus Dirk Stuip, CEO bij Unexus:…
Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023
De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze trouwe klanten, voor bedanken! Zonder jullie input, vertrouwen en feedback hadden we dit nooit gekund. Wim Pullens en Bert Boonstra nodigen je daarom graag persoonlijk uit in onderstaande video. Programma Reis jij met ons mee naar het…
PréWonen kiest voor Unexus
Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting aan een groep huurders met een bescheiden inkomen. Met deze huurders wil Pré Wonen op een toegankelijke en mensgerichte manier communiceren. In 2022 is er een selectieproces gestart om een toekomstgericht communicatieplatform aan te schaffen…
Havensteder en Unexus slaan handen ineen
Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam! Nieuwe inrichting klantcommunicatie Het eerste contact tussen Havensteder en Unexus kwam tot stand op het Corponet LIVE event in 2022 waar Dennis Berger, manager ICT bij Havensteder, een presentatie gaf. Dennis sprak daar met Niels Nijman, accountmanager bij Unexus. Zo vertelde Dennis over…
Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus
De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door de groei van de organisatie is het ook belangrijk om deze goed te managen. Daarom is vandaag onze nieuwe Chief Executive Officer gestart: Dirk Stuip!
Bezoek ons op het Corporatieplein!
De hoeveelheid manieren waarop een huurder in contact kan komen met zijn corporatie blijft groeien. Ontwikkelingen als AI en Teams Calling maken dat palet aan mogelijkheden nog diverser. Hoe houd je als corporatie grip op dit alles en zorg je altijd voor een goed, efficiënt klantcontactproces? Unexus vertelt daar op 14 september meer over tijdens…
Unexus feliciteert Woonstede met 75-jarig bestaan!
Afgelopen april vierde Woonstede, een gewaardeerde klant van Unexus, haar 75-jarig jubileum. Een mijlpaal die met trots en dankbaarheid wordt gevierd. Met verschillende festiviteiten en initiatieven vieren ze dit jubileum samen met hun huurders. Als blijk van waardering worden huurders in het zonnetje gezet met een lintje, en krijgen ze een creatief podium met een…
Jippie: Wonen Midden-Delfland ook live!
Weer een nieuwe klant waar we trots op zijn. Sinds vorige week is Unexus Connect ook live bij Wonen Midden-Delfland! Contactplatform aangepast op de organisatie Sinds afgelopen vrijdag draait onze software bij het contact tussen de stichting en klanten. Wonen Midden-Delfland heeft besloten om gebruik te maken van het telefonieplatform Unexus Connect, met een koppeling…