De hoeveelheid manieren waarop een huurder in contact kan komen met zijn corporatie blijft groeien. Ontwikkelingen als AI en Teams Calling maken dat palet aan mogelijkheden nog diverser. Hoe houd je als corporatie grip op dit alles en zorg je altijd voor een goed, efficiënt klantcontactproces? Unexus vertelt daar op 14 september meer over tijdens het CorporatiePlein!

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?
Op onze stand staat het verbeteren van je processen en integreren van Teams Calling en AI-oplossingen centraal. Klantcontact verandert continu: hoe richt je je processen zo in dat je aan de voorkant al veel vragen kunt afvangen, terwijl je de belangrijke vragen en het contact met je huurders niet verliest? Bovendien telt iedere seconde in de wachtrij en aanname van gesprekken. Zeker bij de grote hoeveelheden calls op een dag. Ontwikkelingen zoals AI en Teams Calling dragen daar direct aan bij.

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
We hebben veel praktijkervaring kunnen opdoen in de afgelopen 12,5 jaar. We vertellen bezoekers daarom graag over hoe ze hun klantcontactprocessen kunnen stroomlijnen. Hiervoor hebben we voorbeelden liggen van ruim zestig woningcorporaties alleen al in Nederland. Innovatievragen van klanten kunnen zijn: hoe voorkom ik onnodige seconden wachttijd, hoe verbeter ik de wachtrij, hoe kan ik vragen afvangen aan de voorkant, wat kan ik met selfservice en hoe bied ik mijn klanten passend klantcontact?

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij zijn supersterk in het inzichtelijk maken van de processen rondom klantcontact, van front- tot backoffice. We bieden onze klanten een partnerschap waarin we van inzicht tot implementatie tot doorontwikkeling samen optrekken. Wij zijn sterk in omnichannel voor je contactcentrum met meerdere kanalen in één omgeving, zodat je je klanten tegemoet komt. We volgen de trends en bieden innovatie aan, maar altijd met het oog op de balans tussen digitalisering en persoonlijk contact.

Ons live spreken?

Wil je vrijblijvend even komen kennismaken en bespreken waar jouw klantcontact aan effectiviteit kan winnen? Kom dan langs op onze stand nr. 67 op het CorporatiePlein!

Lees ook

Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023

De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze ...

PréWonen kiest voor Unexus

Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting ...

Klantcontact afgestemd op de huurder, met oog voor de huurder

De manieren waarop een woningcorporatie vandaag de dag in contact kan staan met haar huurders zijn legio. Grip houden op ...
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Havensteder en Unexus slaan handen ineen

Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam! Nieuwe inrichting klantcommunicatie Het eerste contact tussen Havensteder ...

Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus

De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door ...

Video: Waardwonen hecht waarde aan partnerschap met Unexus

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...