De hoeveelheid manieren waarop een huurder in contact kan komen met zijn corporatie blijft groeien. Ontwikkelingen als AI en Teams Calling maken dat palet aan mogelijkheden nog diverser. Hoe houd je als corporatie grip op dit alles en zorg je altijd voor een goed, efficiënt klantcontactproces? Unexus vertelt daar op 14 september meer over tijdens het CorporatiePlein!

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?
Op onze stand staat het verbeteren van je processen en integreren van Teams Calling en AI-oplossingen centraal. Klantcontact verandert continu: hoe richt je je processen zo in dat je aan de voorkant al veel vragen kunt afvangen, terwijl je de belangrijke vragen en het contact met je huurders niet verliest? Bovendien telt iedere seconde in de wachtrij en aanname van gesprekken. Zeker bij de grote hoeveelheden calls op een dag. Ontwikkelingen zoals AI en Teams Calling dragen daar direct aan bij.

Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
We hebben veel praktijkervaring kunnen opdoen in de afgelopen 12,5 jaar. We vertellen bezoekers daarom graag over hoe ze hun klantcontactprocessen kunnen stroomlijnen. Hiervoor hebben we voorbeelden liggen van ruim zestig woningcorporaties alleen al in Nederland. Innovatievragen van klanten kunnen zijn: hoe voorkom ik onnodige seconden wachttijd, hoe verbeter ik de wachtrij, hoe kan ik vragen afvangen aan de voorkant, wat kan ik met selfservice en hoe bied ik mijn klanten passend klantcontact?

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij zijn supersterk in het inzichtelijk maken van de processen rondom klantcontact, van front- tot backoffice. We bieden onze klanten een partnerschap waarin we van inzicht tot implementatie tot doorontwikkeling samen optrekken. Wij zijn sterk in omnichannel voor je contactcentrum met meerdere kanalen in één omgeving, zodat je je klanten tegemoet komt. We volgen de trends en bieden innovatie aan, maar altijd met het oog op de balans tussen digitalisering en persoonlijk contact.

Ons live spreken?

Wil je vrijblijvend even komen kennismaken en bespreken waar jouw klantcontact aan effectiviteit kan winnen? Kom dan langs op onze stand nr. 67 op het CorporatiePlein!

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...