Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam!

Nieuwe inrichting klantcommunicatie

Het eerste contact tussen Havensteder en Unexus kwam tot stand op het Corponet LIVE event in 2022 waar Dennis Berger, manager ICT bij Havensteder, een presentatie gaf. Dennis sprak daar met Niels Nijman, accountmanager bij Unexus. Zo vertelde Dennis over de plannen van Havensteder om de klantcommunicatie opnieuw te gaan inrichten. Microsoft Teams zou daarbij een grotere rol gaan spelen.

Eind 2022 publiceerde informatiemanager Dražen Lisica van Havensteder een uitvraag voor een nieuw cloud communicatieplatform. Het nieuwe platform moet dienen om de dienstverlening aan huurders te verbeteren, beheer en techniek te vereenvoudigen en het gebruiksgemak voor de medewerkers te vergroten. Wij konden ons hier volledig in vinden en beantwoordden daarom de uitvraag.

Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Samenwerking bekrachtigd met ondertekening

Afgelopen maandag mochten we samen met Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerkingsovereenkomst ondertekenen. Na een demo in januari en de keuze van Havensteder voor onze offerte was dit een mooi moment om de samenwerking voor de komende jaren te vieren met taart!

Cloudgebaseerd communicatieplatform

Met veel enthousiasme gaan wij de komende jaren Havensteder helpen met hun klantcommunicatie. Wij richten voor hen ons cloudgebaseerde communicatieplatform Unexus Connect in mét de koppeling aan Microsoft Teams. Dit is voor Havensteder fase 1. Na fase 1 gaan we gezamenlijk kijken hoe de communicatiestromen met bijvoorbeeld leveranciers verder gestroomlijnd kunnen worden. Ook kijken we dan samen naar welke stukjes in het klantcontactproces kunnen worden gedigitaliseerd, zonder het persoonlijke contact met de huurders te verliezen.

We kijken er naar uit om deze doelstellingen voor Havensteder te realiseren!

Benieuwd wat Unexus Connect for Teams te bieden heeft?

We hebben de afgelopen jaren vaak effectief klantcontact voor organisaties mogen realiseren. De laatste jaren is de interesse in telefonie via Microsoft Teams in het KCC toegenomen. Wij leveren een oplossing die koppelt met Microsoft Teams en Teams Calling.

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...