Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam!

Nieuwe inrichting klantcommunicatie

Het eerste contact tussen Havensteder en Unexus kwam tot stand op het Corponet LIVE event in 2022 waar Dennis Berger, manager ICT bij Havensteder, een presentatie gaf. Dennis sprak daar met Niels Nijman, accountmanager bij Unexus. Zo vertelde Dennis over de plannen van Havensteder om de klantcommunicatie opnieuw te gaan inrichten. Microsoft Teams zou daarbij een grotere rol gaan spelen.

Eind 2022 publiceerde informatiemanager Dražen Lisica van Havensteder een uitvraag voor een nieuw cloud communicatieplatform. Het nieuwe platform moet dienen om de dienstverlening aan huurders te verbeteren, beheer en techniek te vereenvoudigen en het gebruiksgemak voor de medewerkers te vergroten. Wij konden ons hier volledig in vinden en beantwoordden daarom de uitvraag.

Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Samenwerking bekrachtigd met ondertekening

Afgelopen maandag mochten we samen met Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerkingsovereenkomst ondertekenen. Na een demo in januari en de keuze van Havensteder voor onze offerte was dit een mooi moment om de samenwerking voor de komende jaren te vieren met taart!

Cloudgebaseerd communicatieplatform

Met veel enthousiasme gaan wij de komende jaren Havensteder helpen met hun klantcommunicatie. Wij richten voor hen ons cloudgebaseerde communicatieplatform Unexus Connect in mét de koppeling aan Microsoft Teams. Dit is voor Havensteder fase 1. Na fase 1 gaan we gezamenlijk kijken hoe de communicatiestromen met bijvoorbeeld leveranciers verder gestroomlijnd kunnen worden. Ook kijken we dan samen naar welke stukjes in het klantcontactproces kunnen worden gedigitaliseerd, zonder het persoonlijke contact met de huurders te verliezen.

We kijken er naar uit om deze doelstellingen voor Havensteder te realiseren!

Benieuwd wat Unexus Connect for Teams te bieden heeft?

We hebben de afgelopen jaren vaak effectief klantcontact voor organisaties mogen realiseren. De laatste jaren is de interesse in telefonie via Microsoft Teams in het KCC toegenomen. Wij leveren een oplossing die koppelt met Microsoft Teams en Teams Calling.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...