Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam!

Nieuwe inrichting klantcommunicatie

Het eerste contact tussen Havensteder en Unexus kwam tot stand op het Corponet LIVE event in 2022 waar Dennis Berger, manager ICT bij Havensteder, een presentatie gaf. Dennis sprak daar met Niels Nijman, accountmanager bij Unexus. Zo vertelde Dennis over de plannen van Havensteder om de klantcommunicatie opnieuw te gaan inrichten. Microsoft Teams zou daarbij een grotere rol gaan spelen.

Eind 2022 publiceerde informatiemanager Dražen Lisica van Havensteder een uitvraag voor een nieuw cloud communicatieplatform. Het nieuwe platform moet dienen om de dienstverlening aan huurders te verbeteren, beheer en techniek te vereenvoudigen en het gebruiksgemak voor de medewerkers te vergroten. Wij konden ons hier volledig in vinden en beantwoordden daarom de uitvraag.

Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.
Op 7 augustus jl. hebben Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerking bekrachtigd door ondertekening van een samenwerkingsovereenkomst.

Samenwerking bekrachtigd met ondertekening

Afgelopen maandag mochten we samen met Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerkingsovereenkomst ondertekenen. Na een demo in januari en de keuze van Havensteder voor onze offerte was dit een mooi moment om de samenwerking voor de komende jaren te vieren met taart!

Cloudgebaseerd communicatieplatform

Met veel enthousiasme gaan wij de komende jaren Havensteder helpen met hun klantcommunicatie. Wij richten voor hen ons cloudgebaseerde communicatieplatform Unexus Connect in mét de koppeling aan Microsoft Teams. Dit is voor Havensteder fase 1. Na fase 1 gaan we gezamenlijk kijken hoe de communicatiestromen met bijvoorbeeld leveranciers verder gestroomlijnd kunnen worden. Ook kijken we dan samen naar welke stukjes in het klantcontactproces kunnen worden gedigitaliseerd, zonder het persoonlijke contact met de huurders te verliezen.

We kijken er naar uit om deze doelstellingen voor Havensteder te realiseren!

Benieuwd wat Unexus Connect for Teams te bieden heeft?

We hebben de afgelopen jaren vaak effectief klantcontact voor organisaties mogen realiseren. De laatste jaren is de interesse in telefonie via Microsoft Teams in het KCC toegenomen. Wij leveren een oplossing die koppelt met Microsoft Teams en Teams Calling.

Lees ook

Time to Connect! Welkom bij onze Klantendag op 14 november 2023

De afgelopen jaren waren we goed op stoom en hebben we een mooie groei mogen doormaken. Daar willen we jullie, onze ...

PréWonen kiest voor Unexus

Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting ...

Klantcontact afgestemd op de huurder, met oog voor de huurder

De manieren waarop een woningcorporatie vandaag de dag in contact kan staan met haar huurders zijn legio. Grip houden op ...

Dirk Stuip aangetreden als CEO bij Unexus

De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door ...

Video: Waardwonen hecht waarde aan partnerschap met Unexus

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...

Bezoek ons op het Corporatieplein!

De hoeveelheid manieren waarop een huurder in contact kan komen met zijn corporatie blijft groeien. Ontwikkelingen als AI en Teams ...