Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met trots terug op een buitengewone Klantendag die vol zat met hoogtepunten en inspirerende momenten.

Inhoudelijk programma

De dag begon met een warm welkom door Wim Pullens en de introductie van onze nieuwe directeur, Dirk Stuip, die zichzelf presenteerde en de visie van ons bedrijf voor de toekomst deelde. Bert Boonstra nam ons vervolgens mee op reis door onze visie op de toekomst van AI en onthulde plannen voor de integratie van AI in ons platform in 2024.

Het hoogtepunt van de dag was ongetwijfeld het boeiende panelgesprek met Christiaan Koenders, Ivo Tienhoven en Yvonne de Keijzer. Hun inzichten en ervaringen gaven een waardevolle diepgang aan de discussies over actuele onderwerpen en uitdagingen in onze branche.

Keynote door Marit Bouwmeester

Olympisch kampioen zeilen Marit Bouwmeester sloot de zakelijke sessies af met een krachtige oproep tot een ‘growth mindset’. Je wint goud niet (alleen) op talent. Een inspirerende oproep die vooral wees op de rol die je zelf speelt in de uitkomst van je leven.  

Oriënt Express

Naast de boeiende inhoudelijke bijdragen was er ook ruimte voor ontspanning. Een rondleiding door het indrukwekkende Spoorwegmuseum bood een unieke en informele gelegenheid om te netwerken en ervaringen te delen. De dag werd afgesloten met een culinair hoogtepunt: een heerlijk buffet op het perron van de Oriënt Express.

Aftermovie

 We willen onze dank uitspreken aan alle sprekers, panelleden en natuurlijk onze geweldige klanten. We hebben de herinneringen vastgelegd in een aftermovie, zodat we samen kunnen terugkijken op een dag vol inspiratie, kennisdeling en gezelligheid.

Lees ook

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband ...

Over eerste klanten, huidige ontwikkelingen en onze toekomstplannen

Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn ...

Unexus Connect is Microsoft Teams gecertificeerd!

Wij hebben voor ons omnichannel platform Unexus Connect de volledige Microsoft 365 certificering behaald! De mogelijkheden en functionaliteiten van Contact ...