Wij hebben voor ons omnichannel platform Unexus Connect de volledige Microsoft 365 certificering behaald! De mogelijkheden en functionaliteiten van Contact Center Platform Unexus Connect en Microsoft Teams komen hierdoor samen.  

Directe waarde voor klanten 
Het behalen van deze certificering is een belangrijke stap in de ontwikkeling van Unexus Connect aldus Dirk Stuip, CEO bij Unexus: “De certificering in de Microsoft omgeving sluit aan bij de ontwikkelingen en behoeften die we zien bij onze klanten. Bellen met Teams gebeurt op grote schaal, maar mist de aansluiting bij de klantenservice of KCC. Unexus voegt nu uitgebreide functionaliteiten toe op het gebied van intelligente routering, data-inzichtelijkheid en kanaal integratie; dit levert directe waarde voor onze klanten”. 

Veilig en toekomstvast
Technisch directeur Bert Boonstra vult aan: “Er was al een deelcertificering van Unexus, maar nu is het volledige platform gecertificeerd. Dit toont aan dat Unexus Connect zich heeft ontwikkeld tot een volwaardig CCaaS product dat de uitgebreide eisen en test van Microsoft goed doorstaat. Het bevestigt tevens dat Unexus naast prachtige functionaliteit ook een veilige- en toekomstvaste keuze is”.  

Over de certificering

Het Microsoft 365-certificatielogo geeft aan dat deze app Microsoft 365-certificering heeft behaald. Naast de beveiliging van de app beoordeelt dit programma ook de werkwijzen en procedures die de app-uitgever hanteert.

Over Unexus 
Wij leveren al 12,5 jaar een volledig geïntegreerd communicatie platform voor het beste klantcontact. Het platform routeert telefonie-, webchat-, social media, e-mail- en WhatsApp. Daarbij omarmen we nieuwe technologie zoals AI en uitgebreide integratie met onmisbare bedrijfsapplicaties. Wij ontwikkelen ons platform continu door voor optimale functionaliteit en veiligheid. Dit doen we gebaseerd op Microsoft technologie, met eigen ICT ontwikkeling en een eigen professionele servicedesk. 

Wil je het goede van Teams verenigen met het complete platform van Unexus?

In een modern KCC heb je meer nodig dan de basis. Als je voor Unexus kiest, kies je voor een volledig omnichannel platform CCaaS oplossing. Wij helpen jouw organisatie met effectiever klantcontact.

Lees ook

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...

Terugblik op een inspirerende Klantendag

Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met ...

Op weg naar verbeterde klantcommunicatie met SWEMP

Onlangs vond de feestelijke ondertekening plaats van de raamovereenkomst tussen SWEMP en Unexus! Wij leveren voor de deelnemers van het SWEMP-samenwerkingsverband ...

Over eerste klanten, huidige ontwikkelingen en onze toekomstplannen

Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn ...