In dit interview was Niels Nijman, Accountmanager bij Unexus, op bezoek bij Microsoft om met HP van Tilburg te praten over de integratie van Teams (telefonie) en het contact center platform van Unexus. Hoe breng je unified communication en hybride werken samen? We vertellen over de mogelijkheden van werken met Microsoft Teams binnen het Unexus Connect platform. Kortom, het heden en de toekomst van bereikbaarheid en klantenservice.

We staan volgende week op TeamsTime! Hét evenement over Microsoft Teams. Wil je langskomen om met ons door te praten? Er zijn nog plekjes! Voor alle info TeamsTime – MSP Society – MSP BootCamp – MSP Café. Direct inschrijven? TeamsTime 2022 Tickets, don, 7 jul. 2022 om 14:00 | Eventbrite

Niels vertelt over Unexus Connect en Microsoft Teams

Meer weten over Microsoft Teams bij Unexus

Microsoft Teams is here to stay. Het is een makkelijke tool om hybride werken mee te realiseren, en nu kun je ook nog (een deel van) je contactlijnen structureren via Microsoft Teams. Meer weten wat wij bieden?

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...