unexus-contact-solutions-header

Oplossingen

Hybride werken met Microsoft Teams

In een geïntegreerd platform kan Microsoft Teams niet meer ontbreken. Het integreren met Microsoft Teams zorgt ervoor dat uw organisatie nog bereikbaarder is, terwijl u plaatsonafhankelijk kunt werken. Ideaal voor contact centers én de backoffice. Unexus biedt volledige integratie met Microsoft Teams zodat werken met het Unexus Platform intuïtief en flexibel is.

Unexus Connect voor Microsoft Teams

In het afgelopen jaar hebben we voor verschillende klanten integraties met Microsoft Teams gerealiseerd met ons eigen Unexus Connect platform. Door onze integratie met Microsoft Teams is het voor onze klanten nóg makkelijker om bij klantcontact:

  • Intern door te verbinden;
  • De juiste collega te zoeken voor de juiste vraag;
  • Beschikbaarheid van collega’s in te zien. Dus ook als uw collega een kort call heeft met een andere collega.

Daarnaast zijn er ook technische voordelen mogelijk door de integratie van Unexus Connect met Microsoft Teams:

  • U kunt bellen met Microsoft Teams Direct Routing;
  • U kunt Microsoft Teams gebruiken als softphone;
  • Wellicht kunt u zelfs kosten besparen door het gebruik van Microsoft Teams.

Je klantenservice inrichten met Microsoft Teams

Microsoft Teams is here to stay. Het is een makkelijke tool om hybride werken mee te realiseren, en nu kun je ook nog (een deel van) je contactlijnen structureren via Microsoft Teams. Hoe breng je unified communication en hybride werken samen? In de onderstaande video vertelt onze accountmanager Niels over de mogelijkheden van werken met Microsoft Teams binnen het Unexus Connect platform. Kortom, het heden en de toekomst van bereikbaarheid en klantenservice.

Teams-native applicatie

Ook bieden we klanten een Teams-native applicatie: de Unexus Teams Client. Hiervoor hebben we het bekende Unexus Connect platform ondergebracht in een versimpelde versie binnen Microsoft Teams. Op deze manier hebben de gebruikers van deze Unexus Teams Client alle communicatiestromen en specifieke functionaliteiten van Unexus Connect op één centrale plek.

De voordelen van Microsoft Teams en Unexus Connect integraties

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Teams-logo

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen