Er is ontzettend veel mogelijk binnen het Unexus communicatieplatform. Het is van waarde dat medewerkers die gebruikmaken van de applicaties van alle technische features af weten, maar ook snappen hoe ze deze in de praktijk kunnen inzetten. Tijdens het implementatietraject kunnen nieuwe gebruikers training krijgen over onze software. Daarbij is het gebruik van het Unexus platform heel intuïtief. Desondanks kan het goed zijn om via een extra training alle mogelijkheden eigen te maken of uw kennis eens op te frissen.

Nieuw: Klassikale trainingen in Unexus Academy

Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Door meteen te oefenen blijft de inhoud beter hangen

De trainingen richten zich op het gebruik van applicaties en welke automatiseringen er mogelijk zijn. Door meteen te oefenen tijdens de training blijft de inhoud veel beter hangen. Bovendien leert u veel van elkaar, doordat uw mededeelnemers andere vragen stellen waar u ook van profiteert. Interessant, want vaak zijn verschillende organisaties met andere aspecten van bereikbaarheid bezig. Hierdoor wordt de scope en dus de winst van een training breder.

Wendy, Supervisor bij QuaWonen: “Ik ben blij dat ik de basistraining Supervisor heb gevolgd. Er kan veel meer dan ik wist. Ik had al eens een training hierin gehad, maar de kennis over mogelijkheden die je nog niet gebruikt, zakt toch weer weg. Fijn om er zo samen weer eens stap voor stap doorheen te gaan.”

Chris, Supervisor bij QuaWonen: “Samen met mijn collega wilden we deze training doen om onze kennis aan te scherpen. Ik merk ook de meerwaarde met andere deelnemers. Zo leerde ik bij binnenkomst meteen over de Adhoc-message, een bericht wat je als prompt voor communicatiekanalen kunt installeren. Vanuit het kantoor op Unexus heb ik dit bericht meteen gebruikt voor de werkvloer, waardoor ik mijn collega’s ook direct hielp.”

Bring your own device

Tijdens de trainingen worden de mogelijkheden van de applicatie gedemonstreerd. Daarna maakt u er direct zelf gebruik van. We vragen deelnemers om een eigen laptop mee te nemen. U oefent direct binnen het systeem van je eigen organisatie. Dit zorgt ervoor dat de inhoud van de cursus beter ‘landt’ en langer blijft hangen.

Devika, coördinator & Supervisor bij Stichting Vastgoed Services: “Wat fijn om meteen zoveel te leren. Zoals automatische rapportage. Nu hoef ik maar één keer iets in te stellen en komen de rapportages automatisch binnen zoals ik ze wil ontvangen. Dit scheelt mij maandelijks werk, wat ik nu kan besteden aan het coachen van mijn teamleden.

Testimonial van Devika

Geïnteresseerd in een training?

Naast de basistraining Supervisor bieden we ook een verdiepingstraining Supervisor en een training Technical Overview. We hebben weer een aantal mooie trainingen gepland staan. Bekijk snel of er iets past bij uw rol!

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...