Herken je dit? Je wilt goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. En daarin ook je medewerkers ondersteunen om hybride te werken, bijvoorbeeld door te bellen met Microsoft Teams. Dit is zeker mogelijk met ons geïntegreerde communicatieplatform! We laten graag zien hoe. Welkom bij stand 66 op het Corporatieplein 2022!

Waarom langskomen op het Corporatieplein?

Iedereen is welkom om aan te sluiten en de verschillende kennissessies bij te wonen. Vooral interessant als je op zoek bent naar een geïntegreerd platform waar je alle vormen van communicatie kunt samenbrengen, speelt met het idee om omnichannel aan te bieden binnen het KCC óf een partner wilt die volledige integratie met Microsoft 365 en Microsoft Teams kan realiseren.

De sessies geven wij doorlopend twee verschillende kennissessies op onze stand. Ze starten elk heel en half uur. Wat kun je verwachten van de sessies?

Kennissessie 1: Ontdek de meerwaarde van een geïntegreerd communicatieplatform

Je wilt goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. Daarin heeft een geïntegreerd communicatieplatform een grote meerwaarde! Met onze ervaring bij meer dan 50 woningcorporaties delen we in deze kennissessie onze visie op optimaal klantcontact. We vertellen je graag over de talloze mogelijkheden van ons communicatieplatform.

Kennissessie 2: Realiseer optimale bereikbaarheid door Unexus integratie met Microsoft Teams Phone System

Hoe richt je je klantenservice in om optimale bereikbaarheid te behouden en verbeteren? En welke rol kan Microsoft Teams daarin spelen? Wij hebben voor verschillende woningcorporaties integraties van Microsoft Teams met ons eigen platform gerealiseerd. Tijdens deze kennissessie delen we over onze ervaringen voor efficiënt klantcontact!

Welkom op stand 66 op 22 september in de EXPO Houten!

Registreer gratis voor het Corporatieplein 2022

CorporatiePlein is uitsluitend te bezoeken door medewerkers in dienst van een woningcorporatie. Ben je in loondienst werkzaam bij een woningcorporatie? Registreer je dan gratis als bezoeker van CorporatiePlein, Bedrijfsvoering & ICT-Innovatiebeurs voor woningcorporaties, op donderdag 22 september 2022 in Expo Houten.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...