Yes, het kan weer face-to-face!

Wij hebben weer ontzettend zin om onze klanten en geïnteresseerden te ontmoeten in real-life. Daarom zijn we dit jaar op verschillende evenementen te vinden. Klaar om met u te sparren over de toekomst van telefonie en een geïntegreerd contact center platform. Waar ontmoeten we u binnenkort?

𝗨𝗻𝗲𝘅𝘂𝘀 𝗞𝗹𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗱𝗮𝗴 op 23 juni: meld u hier nog snel aan! https://lnkd.in/euwryqYi

𝗧𝗲𝗮𝗺𝘀𝗧𝗶𝗺𝗲 𝗛𝘆𝗯𝗿𝗶𝗱𝗲 𝗲𝘃𝗲𝗻𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 live op 7 juli https://lnkd.in/e4MG9qds

𝗖𝗼𝗿𝗽𝗼𝗿𝗮𝘁𝗶𝗲𝗽𝗹𝗲𝗶𝗻 op 22 september https://lnkd.in/dUaRNJ7

𝗞𝗖𝗖 𝗖𝗼𝗻𝗴𝗿𝗲𝘀 op 13 oktober https://lnkd.in/e3R5wEmx

Welkom op de Unexus klantendag!

Bent u een klant van Unexus of geïnteresseerde in ons product? Dan bent u van harte welkom op de Unexus klantendag 2022. Aanmelden kan nog tot 13 juni!

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...