We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde die wij zien van AI als ondersteuning in je KCC.

Onze kennissessie

Wij passen AI ondersteuning op verschillende manieren toe bij onze klanten. Bijvoorbeeld door het herkennen van problemen op basis van spraak en deze naar de juiste partner routeren. We nemen je mee in de klantreis, en hoe je deze met behulp van AI-ondersteuning stapsgewijs kunt verbeteren. Aan de hand van voorbeelden van onze eigen klanten geven we jou inzicht in de eerste stappen die je kunt zetten.

Meld je aan!

De CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024 vindt plaats op dinsdag 19 maart 2023 in Expo Houten (gratis parkeren voor de deur). Toegang is gratis voor professionals die werken bij een woningcorporatie. De Unexus kennissessie start om 13:15 uur.

Lees ook

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...