Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft op hun eigen website over hun missie: “We hebben [als maatschappelijke organisatie] én oog voor de klant én oog voor de zakelijke kant: de exploitatie van het vastgoed. Met andere woorden: we zoeken een goede balans tussen maatschappelijk en economisch rendement”. We zijn trots om de nieuwste klantcontactpartner te mogen zijn van deze organisatie.

Redenen om voor Unexus te kiezen

Het nieuwe platform van Unexus vervangt het huidige telefonieplatform van Portaal. Het biedt de mogelijkheid om in de toekomst functionaliteiten toe te voegen en zo het KCC uit te bouwen. Portaal heeft de ambitie om de waardering voor de geboden dienstverlening te verhogen, de digitaliseringskracht te versterken en de KCC-medewerkers op de juiste wijze in te zetten. Daarom zijn de beoogde doelstellingen van de implementatie van Unexus Connect:

  • Optimale bereikbaarheid van de backoffice.
  • Afname in het aantal storingen.
  • Nul dagen sluiting  van lijnen.
  • Optimale effectiviteit van KCC-medewerkers.

Ondertekening

Het contract is afgelopen woensdag feestelijk ondertekend door Arjel Woudstra, bestuurder en toezichthouder bij Portaal, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus. Ook aanwezig maar niet op de foto: Sander van der Straten (Teamleider Servicemanagement Portaal), Gert Hardeman (Senior adviseur inkoop Portaal), Dirk Stuip (CEO Unexus) en Martin Eenschoten (Accountmanager Unexus).

Onderdeel van SWEMP

Portaal maakt deel uit van het samenwerkingsverband SWEMP. Binnen SWEMP wordt er door de woningcorporaties op verschillende, zogenaamde kerndomeinen gewerkt aan een gezamenlijke visie en strategie. In aansluiting op deze visie wordt er in gezamenlijkheid gekeken naar vervanging van de bestaande telefonieoplossingen.

De aanschaf, implementatie en het onderhoud van een stabiele, veilige en toekomstbestendige telefonie- oplossing is gebaseerd op het Programma van Eisen. Deze aanbesteding heeft Unexus gewonnen en het programma van Eisen is goed voltooid. Met Unexus kiezen de leden van SWEMP voor operationele efficiëntie en waardetoename voor de eindklant.

Meer weten over ons platform?

Onze accountmanager Niels Nijman en Martin Eenschoten komen graag eens langs om het platform aan je te demonstreren. Vraag snel je demobezoek aan!

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...