Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft op hun eigen website over hun missie: “We hebben [als maatschappelijke organisatie] én oog voor de klant én oog voor de zakelijke kant: de exploitatie van het vastgoed. Met andere woorden: we zoeken een goede balans tussen maatschappelijk en economisch rendement”. We zijn trots om de nieuwste klantcontactpartner te mogen zijn van deze organisatie.

Redenen om voor Unexus te kiezen

Het nieuwe platform van Unexus vervangt het huidige telefonieplatform van Portaal. Het biedt de mogelijkheid om in de toekomst functionaliteiten toe te voegen en zo het KCC uit te bouwen. Portaal heeft de ambitie om de waardering voor de geboden dienstverlening te verhogen, de digitaliseringskracht te versterken en de KCC-medewerkers op de juiste wijze in te zetten. Daarom zijn de beoogde doelstellingen van de implementatie van Unexus Connect:

  • Optimale bereikbaarheid van de backoffice.
  • Afname in het aantal storingen.
  • Nul dagen sluiting  van lijnen.
  • Optimale effectiviteit van KCC-medewerkers.

Ondertekening

Het contract is afgelopen woensdag feestelijk ondertekend door Arjel Woudstra, bestuurder en toezichthouder bij Portaal, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus. Ook aanwezig maar niet op de foto: Sander van der Straten (Teamleider Servicemanagement Portaal), Gert Hardeman (Senior adviseur inkoop Portaal), Dirk Stuip (CEO Unexus) en Martin Eenschoten (Accountmanager Unexus).

Onderdeel van SWEMP

Portaal maakt deel uit van het samenwerkingsverband SWEMP. Binnen SWEMP wordt er door de woningcorporaties op verschillende, zogenaamde kerndomeinen gewerkt aan een gezamenlijke visie en strategie. In aansluiting op deze visie wordt er in gezamenlijkheid gekeken naar vervanging van de bestaande telefonieoplossingen.

De aanschaf, implementatie en het onderhoud van een stabiele, veilige en toekomstbestendige telefonie- oplossing is gebaseerd op het Programma van Eisen. Deze aanbesteding heeft Unexus gewonnen en het programma van Eisen is goed voltooid. Met Unexus kiezen de leden van SWEMP voor operationele efficiëntie en waardetoename voor de eindklant.

Meer weten over ons platform?

Onze accountmanager Niels Nijman en Martin Eenschoten komen graag eens langs om het platform aan je te demonstreren. Vraag snel je demobezoek aan!

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...