Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel huurders als leveranciers. Om aan de effectiviteit bij te dragen heeft Eigen Haard voor ons omnichannel klantcontactplatform Unexus Connect gekozen! Het platform in combinatie met Teams Calling draait sinds vorige week naar tevredenheid.

Implementatie

Na een succesvolle proof-of-concept fase is het platform 16 november in gebruik genomen. Projectmanagers Jessica Ebbink (Eigen Haard) en Jeroen Muis samen met Frederik Moquette (Unexus) hebben gezorgd voor een soepele implementatie.

“Dankzij de kennis en deskundigheid van Unexus zijn we goed telefonisch bereikbaar voor onze huurders. Er is goed met ons meegedacht over onze bereikbaarheid en dienstverlening. Het systeem biedt ons meer mogelijkheden dan we van tevoren hadden bedacht”.

Teamcoördinator Yke de Bruijn

Tijd voor taart

De livegang werd van de week feestelijk gevierd samen met o.a. de nieuwe gebruikers, opdrachtgever Rebecca Bosma, IT-lead Jan van de Plas, Yke de Bruijn en senior accountmanager Niels Nijman van Unexus.  

Meer weten?

Benieuwd wat Unexus Connect jou te bieden heeft? Wij helpen jouw organisatie graag verder met onze expertise in passend klantcontact bij elke situatie, vraag of klant.

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Vier voordelen van Business Intelligence voor klantenservice professionals

Klantenservice professionals hebben de verantwoordelijkheid om hoogwaardige dienstverlening en ondersteuning te bieden aan klanten. Informatie speelt daarbij een cruciale rol ...