De Mobiele Supervisor App is vandaag toegevoegd aan het Unexus-platform; met deze handige app, beschikbaar voor zowel Android als iOS, kunnen supervisors de prestaties van hun team real time bekijken op een smartphone.

Met deze eerste versie van de app zijn de volgende functies beschikbaar gemaakt:

  1. Bekijk informatie over eventuele router alarmen (oranje vraagt ​​om aandacht terwijl rood om onmiddellijke actie vraagt).
  2. Geeft statistieken over het serviceniveau, oproepen van de routers die voor de dag zijn toegewezen:
    • Een groene stip naast de router betekent goed serviceniveau.
    • Statusniveau oranje: status is lager dan de onderste routerdrempel; aandacht kan nodig zijn.
    • Rood betekent dat het serviceniveau onder de drempelwaarde is gezakt; onmiddellijke actie is gewenst.
  3. Toont de beschikbare agents met de mogelijkheid om de status te wijzigen of ze uit te loggen door de supervisor.

We weten dat uw werknemers zich niet altijd achter een bureau of een bureau-achtige werkplek bevinden. Met deze nieuwe app zijn de belangrijkste parameters altijd toegankelijk en bij de hand.

U kunt de Mobile Supervisor-app vinden in uw App– of Play Store.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...