In de maart editie van het CorporatieGids Magazine vertelt de Brabantse woningcorporatie Laurentius over wat zij als de essentie van klantcommunicatie beschouwen. Monique Gijsbrechts legt de keuzes uit die ze hierin maken, en hoe Unexus past binnen de toekomstvisie van Laurentius.

Teamleider Klantenservice, Monique Gijsbrechts:

“Om de klantenservice verder te verbeteren, is het streven naar een zo hoog mogelijke First Call Resolution essentieel. Daarvoor werken wij onder andere samen met Unexus. Sinds wij gebruikmaken van hun multichannel communicatiesoftware, zijn de bereikbaarheidscijfers beter meetbaar en is het duidelijk waar het bij ons nog aan kennis ontbreekt. Wij spelen hierop in door trainingen te volgen om zo bewoners nog beter van dienst te kunnen zijn. Dit jaar willen we ons onder andere richten op de introductie van WhatsApp in de klantenservice, en met Unexus hebben wij een applicatie die dit ondersteunt.”

Bekijk het hele artikel hier, of download het hier, en lees wat Monique nog meer vertelt.

laurentius

Lees ook

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...

Maak kennis met de nieuwe manager Support en Operations: Marceline de Jongh

Onze geliefde collega John Palm gaat per februari met pensioen. Een bijzonder moment voor hem, maar spijtig voor ons. We ...

Carola Boering en Sigi Evers (Parteon): De menselijke maat moet de lat zijn voor goed klantcontact

Optimaal klantcontact bij woningcorporaties begint bij de basis op orde hebben en iedere huurder contact op laten nemen via het ...

Eigen Haard live met Unexus Connect!

Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel ...