In de maart editie van het CorporatieGids Magazine vertelt de Brabantse woningcorporatie Laurentius over wat zij als de essentie van klantcommunicatie beschouwen. Monique Gijsbrechts legt de keuzes uit die ze hierin maken, en hoe Unexus past binnen de toekomstvisie van Laurentius.
Teamleider Klantenservice, Monique Gijsbrechts:
“Om de klantenservice verder te verbeteren, is het streven naar een zo hoog mogelijke First Call Resolution essentieel. Daarvoor werken wij onder andere samen met Unexus. Sinds wij gebruikmaken van hun multichannel communicatiesoftware, zijn de bereikbaarheidscijfers beter meetbaar en is het duidelijk waar het bij ons nog aan kennis ontbreekt. Wij spelen hierop in door trainingen te volgen om zo bewoners nog beter van dienst te kunnen zijn. Dit jaar willen we ons onder andere richten op de introductie van WhatsApp in de klantenservice, en met Unexus hebben wij een applicatie die dit ondersteunt.”
Bekijk het hele artikel hier, of download het hier, en lees wat Monique nog meer vertelt.