Wie de april editie van het CorporatieGids magazine openslaat ziet een interessant artikel waarin woningcorporatie Vivare vertelt over de verdere doorontwikkeling naar de digitale klantexpert. Vivare is een corporatie met rond de 55.000 huurders en circa 200 medewerkers actief in Arnhem en randgemeenten. Bij een organisatie waar 70% van het klantcontact nog binnenkomt via de telefoon, is het cruciaal dat dit proces optimaal functioneert. Manager Klantcontact IJdie van Duijvenvoorde en Manager I&A Wolter Bosch vertellen dan ook waarom hun recente keuze op Unexus is gevallen en welke voordelen Unexus Connect de woningcorporatie biedt om de doelstellingen te behalen. Voor Vivare hebben we onder andere een integratie met ERP-oplossing Fit4Woco van SAP/Ctac verzorgd. Dankzij de jarenlange ervaring en best-practice aanpak kunnen we wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. We zijn erg tevreden dat we Vivare verder hebben geholpen naar een optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid.

Manager I&A, Wolter Bosch:

“Wij hebben sinds 2015 geen eigen ICT-afdeling meer en hebben alle techniek en beheer uitbesteed. Daarbij is het van belang dat we willen beschikken over moderne en toekomstvaste technologie, maar in het beheer en doorontwikkeling wel volledig ontzorgd zijn. Dit geldt natuurlijk ook voor onze nieuwe telefonieomgeving. Omdat onze oude telefonieoplossing niet de benodigde stabiliteit bood, hebben we verder gekeken. Unexus heeft een uitstekend track record én beschikt over veel kennis en ervaring binnen de sector. Dat geeft ons zekerheid naar de toekomst.”

Bekijk het hele artikel hier, of download het hier, en lees wat IJdie en Wolter nog meer vertellen.

Vivare CorporatieGids Unexus artikel

Meer weten?

Uw klanttevredenheid stijgt door het bieden van verschillende contactkanalen. Wat er bij Unexus Connect mogelijk is? Lees hier verder over onze omnichannel contact oplossingen.

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...