Wie de april editie van het CorporatieGids magazine openslaat ziet een interessant artikel waarin woningcorporatie Vivare vertelt over de verdere doorontwikkeling naar de digitale klantexpert. Vivare is een corporatie met rond de 55.000 huurders en circa 200 medewerkers actief in Arnhem en randgemeenten. Bij een organisatie waar 70% van het klantcontact nog binnenkomt via de telefoon, is het cruciaal dat dit proces optimaal functioneert. Manager Klantcontact IJdie van Duijvenvoorde en Manager I&A Wolter Bosch vertellen dan ook waarom hun recente keuze op Unexus is gevallen en welke voordelen Unexus Connect de woningcorporatie biedt om de doelstellingen te behalen. Voor Vivare hebben we onder andere een integratie met ERP-oplossing Fit4Woco van SAP/Ctac verzorgd. Dankzij de jarenlange ervaring en best-practice aanpak kunnen we wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. We zijn erg tevreden dat we Vivare verder hebben geholpen naar een optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid.

Manager I&A, Wolter Bosch:

“Wij hebben sinds 2015 geen eigen ICT-afdeling meer en hebben alle techniek en beheer uitbesteed. Daarbij is het van belang dat we willen beschikken over moderne en toekomstvaste technologie, maar in het beheer en doorontwikkeling wel volledig ontzorgd zijn. Dit geldt natuurlijk ook voor onze nieuwe telefonieomgeving. Omdat onze oude telefonieoplossing niet de benodigde stabiliteit bood, hebben we verder gekeken. Unexus heeft een uitstekend track record én beschikt over veel kennis en ervaring binnen de sector. Dat geeft ons zekerheid naar de toekomst.”

Bekijk het hele artikel hier, of download het hier, en lees wat IJdie en Wolter nog meer vertellen.

Vivare CorporatieGids Unexus artikel

Meer weten?

Uw klanttevredenheid stijgt door het bieden van verschillende contactkanalen. Wat er bij Unexus Connect mogelijk is? Lees hier verder over onze omnichannel contact oplossingen.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...