unexus-contact-solutions-header


Unexus Platform

Omnichannel Contact Center

Er is niet één manier waarop klanten contact zoeken met uw organisatie: waar sommige klanten bellen of mailen geven andere de voorkeur aan een bericht via WhatsApp, chat of Facebook. Door technologische ontwikkelingen kunnen klanten bovendien snel van voorkeurskanaal veranderen. Met de module Omnichannel Contact Center biedt Unexus Communications Server uw organisatie een flexibele, moderne en schaalbare oplossing met alle functionaliteit die nodig is voor een optimale klantenservice.

Professionele klantenservice

Het Omnichannel Contact Center biedt verschillende functies om de kwaliteit te bewaken en waar nodig bij te sturen. Denk aan:

Direct de juiste medewerker

Een telefoontje, e-mail, sms of chatbericht: via de intelligente routeringstechniek van Unexus komt elk bericht direct bij de juiste afdeling of medewerker. Door een koppeling met het CRM- of ERP-systeem van uw organisatie kan het systeem de beller of afzender identificeren en krijgt de medewerker direct de juiste klantkaart op zijn scherm gepresenteerd. U bepaalt zelf wat de optimale criteria zijn voor de routering van klantcontacten.

Omnichannel inzicht in de klantcontacten

Alle interacties met uw klanten en backoffice afdelingen worden vastgelegd en vormen de basis voor kant-en-klare rapportages. Hiermee heeft u volledig inzicht in de klantcontacten, de afhandeling en de prestaties. U kunt real-time monitoren of uw organisatie bereikbaar is volgens de afspraken die wij met u maken.

In combinatie met gesprekopnames en klanttevredenheidsonderzoek krijgt u zo een 360° beeld van de kwaliteit die uw organisatie levert. De geavanceerde supervisor omgeving biedt alle mogelijkheden om de prestaties te bewaken en bij te sturen wanneer nodig.

Voor diepgaande analyse kan deze data ook worden ingelezen in een BI tool zoals Power BI.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Omnichannel Unexus
Business Intelligence

Inzicht in je klantcontactdata met BI

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen