happy-woman-sitting-sofa-using-laptop-home

Oplossingen

Omnichannel Contact Center

Er is niet één manier waarop klanten contact zoeken met een organisatie: waar sommige klanten bellen of mailen geven andere de voorkeur aan een bericht via WhatsApp, chat of Facebook. Door technologische ontwikkelingen kunnen klanten bovendien snel van voorkeurskanaal veranderen. Met de module Omnichannel Contact Center biedt Unexus Communications Server een flexibele, moderne en schaalbare oplossing met alle functionaliteit die nodig is voor een optimale klantenservice.

Professionele en volledige klantenservice

Het Omnichannel Contact Center biedt verschillende functies om de kwaliteit te bewaken en waar nodig bij te sturen. Denk aan:

Direct de juiste medewerker

Een telefoontje, e-mail, sms of chatbericht: via de intelligente routeringstechniek van Unexus komt elk bericht direct bij de juiste afdeling of medewerker. Door een koppeling met het CRM- of ERP-systeem van uw organisatie kan het systeem de beller of afzender identificeren en krijgt de medewerker direct de juiste klantkaart op zijn scherm gepresenteerd. Bepaal zelf wat de optimale criteria zijn voor de routering van klantcontacten.

Omnichannel inzicht in de klantcontacten

Alle interacties met klant en backoffice worden vastgelegd en vormen de basis voor kant-en-klare rapportages. Hiermee heb je gelijk volledig inzicht in de klantcontacten, de afhandeling en de prestaties. Monitor in real-time of de organisatie bereikbaar is volgens de afspraken die wij samen maken.

In combinatie met gesprekopnames en klanttevredenheidsonderzoek krijg je een 360° beeld van de kwaliteit die uw organisatie levert. De geavanceerde supervisor omgeving biedt alle mogelijkheden om de prestaties te bewaken en bij te sturen wanneer nodig.

Voor diepgaande analyse kan deze data ook worden ingelezen in een BI tool zoals Power BI.

Omnichannel Unexus

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen