Dunavie

Dunavie heeft gekozen voor Unexus voor een moderne telefonieoplossing met een koppeling met Tobias AX. De mogelijkheden voor thuiswerken, mobiel communiceren zijn hierdoor mogelijk gemaakt. “Persoonlijke aandacht en een goed product. Unexus verrast de gebruiker met alle mogelijkheden en staat open voor nieuwe ontwikkelingen.” Jaap van Beelen – Dunavie

Lees meer

Weller

Met een verhuizing als aanleiding, is bij Weller de behoefte ontstaan om de bestaande telefonie infrastructuur te vervangen door een modern communicatie platform. Weller was op zoek naar een moderne professionele telefonie-oplossing onder andere vast-mobiel integratie, presence management, op termijn omnichannel communicatie en een applicatie koppeling met Empire van cegeka-dsa. Uiteraard met blik op de…

Lees meer

Woongoed Middelburg

Vanuit Woongoed Middelburg kwam de vraag om de bestaande telefonie infrastructuur te gaan vervangen. Woongoed Middelburg wilde naast moderne professionele telefonie tevens haar contactstrategie inrichten, voor langere tijd. Integratie van telefonie met haar ERP softwareplatform en een hoge mate van flexibiliteit; in zowel schaalbaarheid als in functionaliteit. Uitbreiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen dienden door…

Lees meer

Thuisvester

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een goede vast-mobiel integratie te hebben. Medewerkers kunnen zelf hun bereikbaarheid instellen en de bereikbaarheid is hierdoor voor iedereen direct inzichtelijk. Unexus als partner Mathilde Koniuszek vertelt: “Unexus is onze partner op het gebied van telefonie,…

Lees meer

Acantus

Acantus heeft, naast moderne professionele hosted telefonie, tevens gekozen voor vast-mobiel integratie, presence management, mogelijkheid tot thuiswerken en applicatiekoppelingen met Umbrella en Skype for Business bij Unexus. Ook op- en afschalen van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen zijn belangrijke elementen in de telefonie oplossing van Unexus.

Lees meer

Domesta

Domesta kwam bij Unexus om de telefonie infrastructuur te vervangen met een moderne professionele hosted telefonie oplossing, waarbij tevens vast-mobiel integratie, presence management, webchat en een applicatiekoppeling met Tobias AX beschikbaar is. Andere belangrijke factoren waren het gemakkelijk op- en afschalen van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen. Unexus is flexibel en snel in schakelen. Duidelijk een…

Lees meer

Woonstad Rotterdam

Woonstad Rotterdam behoort met ruim 57.000 woningen en 3.000 eenheden overig vastgoed in beheer tot de belangrijkste huisvesters in Rotterdam.

Lees meer

Wonen Breburg

WonenBreburg heeft voor haar nieuwe telefonieplatform gekozen voor het volledig geïntegreerde omni-channel platform van Unexus. De woningcorporatie wil hiermee de dienstverlening richting klanten verbeteren en de interne processen efficiënter maken. Naast telefonie wordt ook de e-mail automatisch en slim gerouteerd door de oplossing van Unexus. Tevens wordt de Quality Management-module afgenomen om zowel het klantgedrag…

Lees meer

Omnia Wonen

Omnia Wonen biedt maatwerk in wonen, zodat alle klanten betere kansen krijgen op zelfstandigheid. Omnia biedt woningen aan in de omgeving van Noord West Veluwe en de gemeente Amersfoort. Omnia Wonen kiest voor Unexus Woningbouwvereniging Omnia sluit zich aan in de lange rij woningbouwverenigingen die werken met de flexibele Klantcontactcenteroplossing van Unexus. Dankzij het Unexus platform zal Omnia…

Lees meer

Centrada

Woningcorporatie Centrada is een woonstichting met bijna 9.000 verhuureenheden en ongeveer 90 medewerkers in Lelystad. Deze woningcorporatie heeft een unieke positie in Lelystad: bijna alle sociale huurwoningen in de stad zijn in hun bezit. Op elk front wordt gewerkt om de klant centraal te stellen – hiervoor wordt actief samengewerkt met klanten, de gemeente en andere…

Lees meer

De Alliantie

De Alliantie kiest Unexus KCC oplossing: Voor betere klantbediening “Samen één.” Dit is de doelstelling van de Alliantie. In 2012 zijn vier regionale call centers samengevoegd in één centraal Klant ContactCentrum (KCC). Eén kantoor biedt ruimte voor een efficiëntere bedrijfsvoering, betere interne samenwerking en kostenreductie. Het KCC is het portaal voor heel de Alliantie waar…

Lees meer

ZOwonen

“Keuzes maken we op basis van wat klanten van ons verwachten. We ontwikkelen ons van klantgericht naar klantgedreven. Dat betekent anders denken en anders doen.” Dit is de doelstelling van ZOwonen. Unexus Contact Solutions presenteerde zich als een partner die begreep wat de wensen en behoeften van ZOwonen waren en wist daar adequaat op in…

Lees meer

Zayaz

“Nieuwe telefonieomgeving verbetert bereikbaarheid en verlaagt kosten” Gevraagd naar de voordelen van de nieuwe telefonieomgeving van Unexus, zegt Jan van der Meer: “Het zorgt vooral voor meer flexibiliteit. Wij gaan na de verhuizing gebruikmaken van een flexibel werkconcept. Hierbij biedt Zayaz haar medewerkers de gelegenheid om onafhankelijk van plaats en tijd te werken. De nieuwe…

Lees meer

Woonkwartier

Hoewel Woonkwartier inmiddels gebruik maakt van één telefonieoplossing, liepen de systemen bij de drie voorgangers sterk uiteen. “Allemaal verschillende smaken,” verklaart Robin. “Zoals een ‘traditionele’ telefooncentrale, volledig VOIP met deels een telefooncentrale en een deel VOIP met buitenom ook nog mobiele telefonie.”

Lees meer

Stek

Stek is een woningcorporatie die actief is en investeert in de Bollenstreek (o.a. Lisse, Hillegom en Noordwijk). Met 12.000 verhuurbare eenheden opereert Stek uitsluitend in de sociale huursector. De organisatie zoekt altijd naar manieren om haar inzet voor de huurders dichtbij en persoonlijk te maken. Het is belangrijk voor Stek om deze waardes ook na…

Lees meer