Woningcorporatie Centrada is een woonstichting met bijna 9.000 verhuureenheden en ongeveer 90 medewerkers in Lelystad. Deze woningcorporatie heeft een unieke positie in Lelystad: bijna alle sociale huurwoningen in de stad zijn in hun bezit. Op elk front wordt gewerkt om de klant centraal te stellen – hiervoor wordt actief samengewerkt met klanten, de gemeente en andere partners. Het motto van Centrada is dan ook: ‘Samenwerken aan wonen’.

Centrada kiest voor Unexus Connect

Centrada heeft ervoor gekozen om de bestaande telefonie infrastructuur te vervangen. Medewerkers kunnen dan zelf hun bereikbaarheid instellen om de bereikbaarheid voor iedereen direct inzichtelijk te maken. Unexus heeft een integratie met Umbrella, dat hierbij wordt ingezet. Een duidelijke voorkeur voor schaalbaarheid is door de woningcorporatie uitgesproken; uitbreiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen worden dankzij Unexus gemakkelijk mogelijk gemaakt.

Slechtzienden oplossing

Na implementatie is een slechtzienden-oplossing geboden, waarbij een persoonlijke training en speciale software van Dolphin SuperNova is ingezet om te zorgen dat álle medewerkers kunnen profiteren van de flexibele oplossing van Unexus.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Vast-mobiel integratie

  • Omnichannel Contact Center

  • Gemakkelijk schaalbaar

  • BI-koppeling

Integratie

  • Umbrella

  • Dolphin SuperNova (slechtzienden oplossing)