Microsoft-Teams-Woman-working-Unexus

Klantcase

Waarom Centrada koos voor het telefonie platform van Unexus

Woningcorporatie Centrada is een woonstichting met bijna 9.000 verhuureenheden en ongeveer 90 medewerkers in Lelystad. Deze woningcorporatie heeft een unieke positie in Lelystad: bijna alle sociale huurwoningen in de stad zijn in hun bezit. Op elk front wordt gewerkt om de klant centraal te stellen – hiervoor wordt actief samengewerkt met klanten, de gemeente en andere partners. Het motto van Centrada is dan ook: ‘Samenwerken aan wonen’.

Centrada kiest voor Unexus Connect

Centrada heeft ervoor gekozen om de bestaande telefonie infrastructuur te vervangen. Medewerkers kunnen dan zelf hun bereikbaarheid instellen om de bereikbaarheid voor iedereen direct inzichtelijk te maken. Unexus heeft een integratie met Umbrella, dat hierbij wordt ingezet. Een duidelijke voorkeur voor schaalbaarheid is door de woningcorporatie uitgesproken; uitbreiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen worden dankzij Unexus gemakkelijk mogelijk gemaakt.

Slechtzienden oplossing

Na implementatie is een slechtzienden-oplossing geboden, waarbij een persoonlijke training en speciale software van Dolphin SuperNova is ingezet om te zorgen dat álle medewerkers kunnen profiteren van de flexibele oplossing van Unexus.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

centrada

Oplossing

  • Vast-mobiel integratie

  • Omnichannel Contact Center

  • Gemakkelijk schaalbaar

  • BI-koppeling

Integratie

  • Umbrella

  • Dolphin SuperNova (slechtzienden oplossing)

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen