unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom Centrada koos voor het telefonie platform van Unexus

Woningcorporatie Centrada is een woonstichting met bijna 9.000 verhuureenheden en ongeveer 75 medewerkers in Lelystad. Deze woningcorporatie heeft een unieke positie in Lelystad: bijna alle sociale huurwoningen in de stad zijn in hun bezit. Op elk front wordt gewerkt om de klant centraal te stellen – hiervoor wordt actief samengewerkt met klanten, de gemeente en andere partners. Het motto van Centrada is dan ook: ‘Samenwerken aan wonen’.

Centrada kiest voor Unexus Connect

Centrada heeft ervoor gekozen om de bestaande telefonie infrastructuur te gaan vervangen. Medewerkers kunnen dan zelf hun bereikbaarheid instellen om de bereikbaarheid voor iedereen direct inzichtelijk te maken. Unexus heeft een integratie met easyContact van Umbrella, die hierbij wordt ingezet. Een duidelijke voorkeur voor schaalbaarheid is door de woningcorporatie uitgesproken; uitbereiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen worden dankzij Unexus gemakkelijk mogelijk gemaakt.

Slechtzienden oplossing

Na implementatie is een slechtzienden-oplossing geboden, waarbij een persoonlijke training en speciale software van Dolphin SuperNova is ingezet om te zorgen dat álle medewerkers kunnen profiteren van de flexibele oplossing van Unexus.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

centrada

Oplossing

  • Telefonie

Integratie

  • easyContact van Umbrella

  • Dolphin SuperNova (slechtzienden oplossing)

dit-is-unexus

Dit is Unexus

Een professionele no-nonsense partner die bedrijven maximaal ontzorgt.

Wij bieden de modernste technologie, maar het zijn nog altijd mensen die het verschil maken. Geen bedrijf is hetzelfde, onze ervaren specialisten zorgen voor een communicatie-oplossing die daadwerkelijk werkt en past bij de wensen van uw organisatie.

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.

Nee bedankt.