unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom De Alliantie koos voor het telefonie platform van Unexus

De Alliantie kiest Unexus KCC oplossing: Voor betere klantbediening
“Samen één.” Dit is de doelstelling van de Alliantie.

In 2012 zijn vier regionale call centers samengevoegd in één centraal Klant ContactCentrum (KCC). Eén kantoor biedt ruimte voor een efficiëntere bedrijfsvoering, betere interne samenwerking en kostenreductie. Het KCC is het portaal voor heel de Alliantie waar alle vragen en alle bestaande en toekomstige klanten, relaties en media binnenkomen.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

alliantie-logo

Oplossing

  • Test

Integratie

dit-is-unexus

Dit is Unexus

Een professionele no-nonsense partner die bedrijven maximaal ontzorgt.

Wij bieden de modernste technologie, maar het zijn nog altijd mensen die het verschil maken. Geen bedrijf is hetzelfde, onze ervaren specialisten zorgen voor een communicatie-oplossing die daadwerkelijk werkt en past bij de wensen van uw organisatie.