unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom Weller koos voor het telefonie platform van Unexus

Met een verhuizing als aanleiding, is bij Weller de behoefte ontstaan om de bestaande telefonie infrastructuur te vervangen door een modern communicatie platform. Weller was op zoek naar een moderne professionele telefonie-oplossing onder andere vast-mobiel integratie, presence management, op termijn omnichannel communicatie en een applicatie koppeling met Empire van cegeka-dsa. Uiteraard met blik op de toekomst en een hoge mate van flexibiliteit zijn een vereiste zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit.

Weller vertelt in een recent interview met het CorporatieGids Magazine wat hun toekomstvisie op klantencontact is, en hoe Unexus daarbinnen past. Je kunt het artikel hier downloaden.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Weller kiest voor Unexus

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Vast-Mobiel Integratie

  • Presence Management

Integratie

  • Empire van cegeka-dsa

Business Intelligence

Inzicht in je klantcontactdata met BI

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen