unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom Wonen Breburg koos voor het telefonie platform van Unexus

WonenBreburg heeft voor haar nieuwe telefonieplatform gekozen voor het volledig geïntegreerde omni-channel platform van Unexus. De woningcorporatie wil hiermee de dienstverlening richting klanten verbeteren en de interne processen efficiënter maken. Naast telefonie wordt ook de e-mail automatisch en slim gerouteerd door de oplossing van Unexus.

Applicatie Integratie met Umbrella

Tevens wordt de Quality Management-module afgenomen om zowel het klantgedrag als de medewerkers te monitoren en bij te sturen voor een optimale klanttevredenheid.

Het platform wordt gekoppeld met Umbrella van Malengo.

Over WonenBreburg

WonenBreburg richt zich als sociale woningcorporatie in Breda en Tilburg op het huisvesten van mensen met beperkte kansen op de particuliere woningmarkt. De woningcorporatie huisvest in Breda en Tilburg ruim 40.000 mensen in circa 27.000 woningen, er werken ongeveer 350 mensen.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

WonenBreburg kiest voor Unexus

Oplossing

  • Telefonie

  • E-mail routering

  • Quality Management

Integratie

  • Umbrella van Malengo

dit-is-unexus

Dit is Unexus

Een professionele no-nonsense partner die bedrijven maximaal ontzorgt.

Wij bieden de modernste technologie, maar het zijn nog altijd mensen die het verschil maken. Geen bedrijf is hetzelfde, onze ervaren specialisten zorgen voor een communicatie-oplossing die daadwerkelijk werkt en past bij de wensen van uw organisatie.

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.

Nee bedankt.